قتل زن جوان در انتقام کور

مرد جوان که برای انتقام همسر برادرش را قتل رسانده بود در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در این پرونده سعید متهم است خرداد ماه سال گذشته همسر برادرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده‌ است.

متهم به قتل پس از دستگیری در بازجویی‌ها  گفت: مقتول رابطه من و برادرم را خراب کرده بود و من برای انتقام دست به قتل او زدم با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و صبح امروز مرد جوان به ریاست قاضی عزیزمحمدی پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه مادر مقتول برای قاتل دخترش تقاضای قصاص کرد همسر مقتول نیز گفت: من هیچ شکایتی ندارم اما از جانب پسر 4ساله‌ام درخواست قصاص دارم.

رییس دادگاه سپس با تفهیم اتهام به سعید از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جنایتکار با قبول اتهامش گفت: من نزد برادرم در یک کارگاه خیاطی کار می‌کردم رفتارهای مقتول باعث شد برادرم مرا از آنجا اخراج کند و اجازه ندهد دیگر به خانه‌شان بروم این موضوع خیلی آزارم می‌داد به همین خاطر روز حادثه برای صحبت کردن با برادرم به خانه‌شان در شهرک توحید تهران رفتم که در آنجا دوباره با برادرم درگیری لفظی پیدا کردم به خاطر اینکه همسر برادرم را مصوب این اتفاقات می‌دانستم او را با ضربه چاقو به قتل رساندم پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: قتل ، زن ، جوان ، در انتقام ، کور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار