کارگاه‌های آموزشی در خانه‌های سلامت منطقه یک برگزار می‌شود

رئیس اداره سلامت منطقه یک گفت: به مناسبت هفته سلامت و در راستای ارتقای دانش و سلامت شهروندان، کارگاه‌های آموزشی در خانه‌های سلامت سرای محلات از یکم اردیبهشت ماه لغایت هفتم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سپیده خوشبین،رئیس اداره سلامت منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این کارگاه‌ها از روز دوشنبه، یکم اردیبهشت ماه لغایت یکشنبه، هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با عناوین توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای خود مراقبتی، عموم مردم نیازمند خود مراقبتی،‌ خانواده خاستگاه خود مراقبتی، رسانه‌ها مروجان خودمراقبتی، نهادها و پایگاه‌های مردمی کانون‌های خودمراقبتی،‌ تیم سلامت مربیان خودمراقبتی و سیاست‌گذاران و مدیران اجرایی حامیان خودمراقبتی به ترتیب و برطبق جدول برنامه‌ریزی شده در سطح خانه‌های سلامت محلات 26گانه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت کانون‌های 10گانه سلامت علاوه بر تورهای آموزشی و ارائه خدمات رایگان به شهروندان از جمله چکاب فشار خون و قندخون به استقبال هفته سلامت می‌رویم.

*** تعویض و بهسازی جداول بلوار بسیج شرقی در ناحیه ده


شهردار ناحیه ده منطقه یک گفت: بهسازی و تعویض تمامی جداول فرسوده سطح بلوار بسیج شرقی از اواخر فروردین ماه آغاز می‌شود.

امیرشهرام شاه‌علی گفت: پروژه و بهسازی جداول بلوار بسیج شرقی با هدف زیبایی معابر، ایجاد امنیت بیشتر جهت ارائه خدمات به شهروندان و رفاه حال آنها، رفع آبگرفتگی معابر و اصلاح شیب آن از اواخر فروردین ماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به متراژ تقریبی 600متر طول در 3 ردیف در معبر بلوار بسیج شرقی واقع در شهرک شهید محلاتی در حال اجراست و تا پایان اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار