برگزاری دوره‌های آموزشی بهاره گل و گیاه در مدارس منطقه 7

رئیس اداره فضای سبز منطقه 7 از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان بهاره گل و گیاه ویژه دانش‌آموزان در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله رمضانخانی،‌رئیس اداره فضای سبز منطقه 7 با تأکید بر نقش و اهمیت گل و گیاه در زندگی روزمره مردم، افزود: امروزه اشاعه و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و پرورش گل و گیاه در میان شهروندان به ویژه دانش آموزان یک امر ضروری است.

وی در ادامه آموزش و اطلاع رسانی را به عنوان اصل اساسی در تحقق گسترش فرهنگ حفظ و نگهداری فضای سبز دانست و خاطرنشان کرد: در همین راستا مرکز آموزش گل و گیاه اداره فضای سبز منطقه هفت اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی بهاره گل و گیاه  در مدارس این منطقه کرد.

به گفته رمضانخانی در این کلاس های آموزشی دانش آموزان با موضوعاتی از قبیل سبزیکاری، کاشت گل‌های فصلی، نگهداری و تکثیر گیاهان آپارتمانی، کاشت نهال، پرورش کاکتوس و ... به صورت تئوری و عملی آشنا می‌شوند.

رئیس اداره فضای سبز منطقه همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان گل و گیاه از قبیل چگونگی ایجاد فضای سبز عمودی، پرورش گیاهان آپارتمانی، آشنایی با آفات و بیماری‌های گیاهان و ... ویژه شهروندان در مرکز آموزش گل و گیاه منطقه هفت خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این آموزش‌ها با مراکز  آموزشی آزادگان با شماره 88752403، معلم با شماره 88401914 و جوان با شماره 77572091 تماس بگیرند‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار