سازمان اوقاف تجرببات خود را به مسلمانان چین ارائه می‌دهد

نشست خبری انجمن اسلامی جمهوری خلق چین عصر امروز به منظور بحث و تبادل نظر و گفتگو پیرامون برخی مسائل فی‌مابین با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن خوشامد گویی به هیئت انجمن جمهوری خلق چین گفت: امیدواریم این بازدید برای هر دو ملت ایران و چین بسیار پرخیر و برکت باشد رابطه ملت چین و ایران از اول انقلاب خو بوده و مطمئنیم این دیدار نتایج مثبتی دارد.

وی ادامه داد: سازمان اوقاف آمادگی دارد با مسلمانان چینی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: نکته مهمی که ما همه مسلمانان باید به آن توجه داشته باشیم این است که ما دشمن مشترک آمریکا و اسراییل داریم که باید در این باره آگاهی کامل داشته باشیم این دشمنان درصدد هستند بین ما مسلمانان تفرقه و اختلاف ایجاد کنند و ما باید توجه داشته باشیم این توطئه را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: سازمان اوقاف در زمینه وقف تجربه زیادی دارد و ما می‌توانیم تجربیات خود را به مسلمانان چین ارائه دهیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار