به همت روابط عمومی پژوهشگاه؛

مراسم بزرگداشت "شهید مطهری" و مقام معلم برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهید مطهری و مقام معلم، روز شنبه 6 اردیبهشت 1393 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

 به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ با نزدیک شدن به  12 اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم، شمیم دل انگیز تکریم علم و دانش و اسوه های آن یعنی معلمان و اساتید بار دیگر در کشور منتشر می شود. پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات طبق سنت همه ساله خود مراسمی را در این ایام خجسته به منظور پاسداشت و تکریم استادان و پیش کسوتان عرصه دانش و پژوهش، برگزار می نماید.
 
بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ، همزمان با ایام بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت معلم بزرگ استاد شهید مرتضی مطهری، مراسم بزرگداشتی با سخنرانی دکتر مهدی محقق، رئیس محترم انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، از ساعت 9 الی 11 روز شنبه ششم  اردیبهشت 1393 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.
 
 همچنین در این مراسم که با حضور استادان، اعضای هیئت علمی، پژوهشگران، همکاران ارجمند و دیگر علاقه مندان برگزار خواهد شد، از جناب آقای دکتر احمد پاکتچی، تقدیر به عمل خواهد آمد.
 
از تمامی علاقه مندان به شرکت در این مراسم دعوت می شود به نشانی تهران- خ ولیعصر- پایین تر از میدان ولیعصر- خ دمشق- شماره 9 پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات- تالار شهید آوینی مراجعه  کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار