موسسه "تروسل تراست":

رشد روزافزون انگلیسي‌هايي كه از "آذوقه اضطراری" استفاده می‌کنند

رئیس موسسه "تروسل تراست" گفت: فقر در انگلیس بهت‌آور است و این آمار تنها ذره‌ای از فقر غذایی در انگلیس را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس‌تي‌وي، موسسه "تروسل تراست" که حدود ۴۰۰ بانک غذا را در سراسر انگلیس اداره می‌کند، اعلام کرد شمار بسته‌های غذایی که سال گذشته از این موسسه خیریه به مردم داده شده با حدود سه برابر افزایش از ۳۴۶ هزار و ۹۹۲ به ۹۱۳ هزار و ۱۳۸ رسید.

"کریس مولد"، رئیس این موسسه این ارقام را برای قرن ۲۱ در انگلیس بهت‌آور توصیف کرد و گفت: این آمار تنها ذره‌ای از فقر غذایی در انگلیس را نشان می‌دهد.

بیش از ۸۰ درصد از بانک‌های غذا تدابیر شدید ریاضتی طی سال گذشته را دلیل افزایش شمار مراجعان به این مراکز دانسته‌اند.

انتشار گزارش این موسسه خیریه با ارسال نامه‌ای از سوی سران مذهبی به مقامات انگلیس هم زمان شد که در آن از دولت خواستند با بحران ملی افزایش گرسنگی و فقر غذایی مقابله کند.

بیش از ۴۰ اسقف و ۶۰۰ رهبر مذهبی این نامه را که خطاب به "دیوید کامرون"، نخست وزیر، "نیک کلگ"، رهبر حزب لیبرال دموکرات و "اد میلیبند"، رهبر حزب کارگر نوشته شد، امضا کردند و از آنان خواستند به مشکلات مربوط به دستمزدهای پایین و افزایش قیمت مواد غذایی رسیدگی کنند.

اوایل ماه فوریه ۲۷ تن از ۵۹ اسقف کلیسای انگلیس دولت ائتلافی را به ایجاد مشقت و گرسنگی برای مردم متهم کردند و گفتند: کاهش مزایای رفاهی بسیاری از مردم انگلیس را به بانک‌های غذا در این کشور وابسته کرده است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار