در گزارش 24 ساعته عملیات امداد رسان؛

امداد رسان به 121 نفر در حوادث/ 30 فروردین روز پر حادثه‌ی کارگاه‌های صنعتی

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در 24 ساعت گذشته امداد رسان با 56 عملیات به 121 نفر امداد رسانی کردند.

مرتضی مرادی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح گزارش 24 ساعته امداد و نجات به 56 عملیات امدادی اشاره کرد و گفت: طی 24 ساعت گذشته نیروهای امدادی در 56 عملیات که 44 مورد آن درجاده‌ها و 6 مورد آن در کارگاه‌های صنعتی، و در سطح شهر و دریایی – ساحلی بود، کمک به 186 نفر حادثه دیده شتافتند و به 121 نفر امداد رسانی کردند. 

وی در ادامه با اشاره به نجات 65 نفر از مرگ تصریح کرد: امدادگران 110 نفر را که در صحنه‌ی حوادث دچار آسیب شده بودند پس از اقدامات اولیه درمانی و درمان سرپایی، 38 نفر آن‌ها را که به خدمات بیشتر درمان نیاز داشتند به مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها منتقل کردند.
 
به گفته مرادی پور 18 عملیات رهاسازی طی 24 ساعت گذشته در سطح جاده‌های کشور صورت گرفته است. 

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات در ادامه با اشاره به 16 سورتی عملیات پردازی برای تسریع و تکمیل امداد رسانی‌ها بیان داشت: امدادگران یک سرباز را که در ارتفاعات شمیرانات سقوط کرده بود پس از مراحل نجات به بیمارستان میلاد تهران منتقل کردند.  
وی درخصوص 6 مورد حوادث کارگاهی – صنعتی روز گذشته با بیان اینکه اصفهان با 3 مورد پرحادثه‌ترین استان در بخش کارگاهی بود افزود: مهمترین عملیات کارگاهی- صنعتی روز گذشته مربوط به استان کهکیلویه و بویراحمد بود که ساعت 13 و 4 دقیقه در شهر یاسوج، روستای دشت روم، یک کارگر کارخانه سیمان به علت بی‌احتیاطی سقوط کرد که پس از 40 دقیقه نجات سرانجام کارگر رهاسازی و نجات داده شد.  
وی در پایان خاطر نشان کرد: حوادث جاده‌ای کشور و همچنین صنعتی و کارگاهی بیشترین حوادث و عملیات‌های امدادی در روز گذشته بود.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: بیمارستان ، تسریع ، عملیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار