مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تهران اعلام کرد:

رضایت 72درصدی مسافران از کیفیت ارائه خدمات در پایانه ها

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران از رضایت 72 درصدی شهروندان مسافر از کیفیت خدمات رسانی به آنان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمدرضا حاجی بیگی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی که معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان پایانه‌ها انجام داده است، نشاندهنده ابراز رضایت 72 درصدی مسافران و مراجعان از خدمات ارائه‌شده در نوروز امسال بود، گفت: «امتیاز کلی رتبه‌بندی پایانه‌های مسافری چهارگانه تهران در ایام نوروز در همه شاخص‌های تعیین‌شده در مقیاس 100، برابر با 72 بوده که حاکی از سطح رضایتمندی بالای شهروندان مسافر از وضعیت خدمات دهی در پایانه‌های تهران است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، با اشاره به این‌که این نظرسنجی با توزیع پرسشنامه میان مسافران و مراجعان انجام گرفته است، تصریح کرد: «میزان دسترسی به بلیت، چگونگی پاسخگویی و رفتار کارکنان، نظافت و بهداشت پایانه‌ها، خدمات فرهنگی و اجتماعی، اطلاع‌رسانی، رعایت زیبایی چشم انداز و... از سرفصل‌های این پرسشنامه است.

 به گفته مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، 700 نفر در فرآیند جمع‌آوری اطلاعات این نظرسنجی مشارکت کرده‌اند که 62 درصد آن‌ها متاهل و 38 درصد آنان مجرد بودند. همچنین 64 درصد آنان 20 تا 40 ساله، 19 درصد 40 تا60 ساله بودند و  9 درصد بالا‌تر از 60 سال و  8 درصد هم کمتر از 20 سال داشتند.

حاجی بیگی گفت: «طبق آمار کارکنان سازمان پایانه‌ها در نوروز امسال با تلاش زیاد موفق شدند فضایی امن همراه با آرامش و آسایش بیشتر برای مسافران فراهم کنند، به گونه‌ای که  82 درصد از مسافران و مراجعه کنندگان در پایانه مسافری شرق، 74درصد در پایانه مسافری جنوب، 66 درصد در پایانه بیهقی و 65 درصد در پایانه مسافری غرب از خدمات ارائه شده و امکانات موجود ابراز رضایت کرده‌اند.»
وی همچنین ابراز رضایت 76 درصد از پاسخ‌دهندگان به پرسش‌های نظرسنجی را درباره وضعیت پاکیزگی و بهداشت پایانه‌ها و زیبایی چشم‌انداز پایانه‌ها از جمله آراستگی و تامین فضای سبز، از دیگر نتایج این نظرسنجی اعلام کرد و افزود: «71 درصد مخاطبان، از چگونگی اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان مسافر، 72 درصد از چگونگی پاسخگویی به مسافران، 73 درصد از خدمات فرهنگی و اجتماعی و 73 درصد از ایمنی، ابراز رضایت کرده‌اند.»
برچسب ها: رضایت ، کیفیت ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار