پرداخت سه هزار میلیارد و 300 میلیون ریال به حساب شهرداریها و دهیاریها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اختصاص سه هزار میلیارد و 300 میلیون ریال دیگر از اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد امامی امینˈ افزود: از این مبلغ دو هزار میلیارد و 913 میلیون ریال از محل اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1392 به شهرداری ها و دهیاری ها پرداخت شده است.

وی اظهار داشت:همچنین از این اعتبار هفت هزار میلیارد و 944 میلیون ریال به شهرداری کلانشهرها و 13 هزار میلیارد و 453 میلیون ریال به سایر شهرداری ها پرداخت شده است.

امامی ادامه داد: هفت هزار میلیارد و 732 میلیون ریال نیز از این اعتبار در وجه استانداری ها واریز شده تا در اختیار دهیاری ها قرار گیرد.

این مقام مسوول در سازمان شهرداریها تصریح کرد: 387 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات قانون مالیات بر ارزش افزوده سال 1392 (هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای) طی ابلاغ تخصیص معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری بر اساس پیگیری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در انتهای سال 92 به حساب شهرداری ها و دهیاریهای کشور واریز شد.
برچسب ها: پرداخت ، حساب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار