رئیس شورای برنامه ریزی و سلامت قوی قضائیه:

نگذارید "سیاست‌های ابلاغی سلامت" خاک بخورد/ سیاست هاي کلي سلامت هدفمندترین و جامع ترین برنامه راهبردی

همانطور که رهبر معظم انقلاب بارها به حوزه‌ی سلامت تاکید فرمودند لذا باید به آن توجه خاص گردد و سلامت جسمانی مقدمه ی سلامت معنوی است.

دکتر مرضیه وحید دستجردی رئیس شورای برنامه ریزی و سلامت قوی قضائیه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در رابطه با ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت توسط مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به سلامت تاکید فراوان کرده و در سخنان اخیر خود در فروردین 90 در مشهد مرتبا به دغدغه‌های خود نسبت به حوزه‌ی سلامت تاکید داشتند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در سخنان دیگری نسبت به شیوه‌ی زندگی و سلامت توجه خاص داشتند و "سلامت جسمانی" را مقدمه‌ی "سلامت معنوی" می‌دانند.

دکتر دستجردی گفت:طرح کلی نظام سلامت که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام و همکاری وزارت بهداشت تهیه و تدوین شده باید به طور کامل در جهت اجرای آن برنامه‌ریزی گردد.

وی افزود: امیدوارم  سیاست‌های کلی نظام سلامت که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده، خاک نخورده و به طور جد در جهت اجرای کامل آن اقدام گردد.

وی تصریح کرد: "برنامه‌ی پنجم توسعه" که برنامه‌ی جامع و کاملی در همه‌ی جهات می‌باشد، به عنوان سرلوحه ما قرار گرفته و برای اجرای هرچه تمام تر آن در قوه‌ی قضائیه اقدام به افتتاح این کلینیک فوق تخصصی کردیم.

وی ادامه داد: اگر سیاست‌های کلی سلامت مورد عمل قرار گیرند، انقلابي در حوزه‌ی سلامت را به دنبال خواهد داشت.

دکتر دستجردی افزود: قوه‌ی قضائیه به عنوان نهادی که به سایر دستگاه‌ها و مردم خدمات ارائه می‌کند، باید به جهت سلامت نیز تامین گردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار