عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس:

امکان مقایسه بدهی‌های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد/ وضعیت پروین هفته آینده مشخص می‌شود

نامی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود که جلسه هیات مدیره برای مشخص شدن وضعیت آینده تیم برگزار شود اما به دلیل غیبت دو نفر از اعضا به روز دیگری موکول شد.

محمد نامی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال ما اعضای هیات مدیره قصد داریم که هر چه سریعتر وضعیت تیم پرسپولیس را مشخص کنیم.

نامی درباره تغییر اعضای هیات مدیره توسط وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: هیچ اشکالی وجود ندارد. پرسپولیس یک تیم دولتی است و وزارت ورزش و جوانان اختیار تام برای تغییر و تحولات در تیم پرسپولیس را دارد.

وی تصریح کرد: هر کسی عضویت در هیات مدیره را قبول نمی‌کند. چراکه پولی در هیات مدیره نیست. ما الان بدون جیره و مواجیب در هیات مدیره پرسپولیس هستیم به نظرم هر کسی که تمایل به عضویت در هیات مدیره را دارد باید عاشق پرسپولیس باشد.

وی درباره اختلاف 20 میلیاردی بین بدهی باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: به نظرم امکان مقایسه بدهی‌های 2 باشگاه وجود ندارد چرا که اکثر مبلغ بدهی‌ها مربوط به سال‌های گذشته است. عدم پرداخت مالیات، بدهی باشگاه پرسپولیس را نسبت به استقلال بیشتر کرده است. به هر حال اسناد مالی 2 باشگاه در اختیار وزارت ورزش است و آن‌ها می‌توانند در این مورد نظر بدهند.
 

وی درباره میزان بدهی پرسپولیس در زمان رویانیان گفت: بدهی‌های باشگاه پرسپولیس توسط ناظران وزارت ورزش و دیوان محاسبات محاسبه‌شده است. براین اساس، اسناد مالی در اختیار من نیست تا میزان بدهی‌ها مربوط به دوران رویانیان را اطلاع داشته باشم.

وی درباره احتمال کناره گرفتن علی پروین و مطرح شدن گزینه‌های جدید برای مدیرعاملی پرسپولیس گفت: اینها حدس و گمان است و هنوز تکلیف علی پروین مشخص نشده تا گزینه‌ جدیدی را بررسی کنیم. در جلسه اعضای هیئت مدیره هفته آینده وضعیت پروین را مشخص می‌کنیم.

نامی درباره وضعیت کادر فنی و بازیکنان گفت: علی دایی با باشگاه قرارداد دارد و ما قصد داریم وی را برای فصل بعد حفظ کنیم همچنین با بازیکنانی که قرارداد ندارند و علی دایی آنها را برای فصل بعد می‌خواهد صحبت می‌کنیم تا در پرسپولیس بمانند.

نامی درباره خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌شود که همه امتیاز یک باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود. عاقلانه این است که 51 درصد سهم دولت و 49 درصد هم سهم بخش خصوصی باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال باشگاههای ما به طور کلی باید به سمت خصوصی‌سازی بروند اما باید به تدریج خصوصی‌سازی صورت بگیرد و امیدوارم هر چه سریعتر وزارت ورزش و جوانان تکلیف تیم پرسپولیس را مشخص کند تا مشکلات این تیم هم برطرف شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تغییر ، پرسپولیس ، جیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار