مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

سومین افزایش قیمت "مسکن مهر" در راه است/ با همکاری وزارت نیرو واحدها از تیرماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود

هدایت گفت: در صورتی که وزارت نیرو آب و برق واحدهای مسکن مهر پردیس را تکمیل کند بخش اعظمی از پروژه‌‌های فاز 11 تیرماه تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مهدی هدایت در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید ایجاد یک شهر با تمامی امکانات زیربنایی و روبنایی است گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی تأکید اساسی بر بحث اجتماعی در شهرهای جدید کرده و افزایش جاذبه‌های فرهنگی از بحث‌های مهم باید به شمار برود.
 
هدایت در ادامه افزود: تکمیل روبناها و امکانات زیربنایی و افزایش فضاهای سبز، آموزشی و فرهنگی از جمله اولویت‌های ما به شمار می‌رود.
 
***3 هزار میلیارد تومان صرف ساخت مسکن مهر شد
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه 3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مهر در شهرهای جدید لازم است گفت: هزینه ساخت مسکن مهر در پردیس از محل تهاتر زمین‌ها اختصاص یافته است.
 
وی در ادامه افزود: اولویت اول ما در مسکن مهر پردیس تکمیل روبناها است که در برنامه خود قرار داده‌ایم که امیدواریم تا پایان امسال بخشی از این روبناها را تکمیل نماییم.
 
هدایت در ادامه تصریح کرد: عملیات ساخت41   واحد آموزشی چند روز گذشته آغاز شد و عملیات ساخت یک واحد ورزشی از محل درآمد شرکت عمران پردیس آغاز شده است.
 
***راه اندازی مترو تهران- پردیس تا چند ماه آینده
 
مدیر عامل شرکت عمران پردیس با اشاره به اینکه حمل‌ونقل ایمن در شهرهای جدید از تأکیدات دیگر وزیر راه و شهرسازی به شمار می‌رود گفت: ساخت مترو از امسال با انتخاب پیمانکار و مدیر برنامه‌ریز از محل درآمدهای شرکت عمران آغاز می‌شود گفت سعی خواهیم کرد ساخت مترو پردیس تا چند ماه آینده آغاز نماییم.
 
وی در ادامه اظهار داشت: ساخت آزادراه تهران- پردیس در چند ماه گذشته به پایان رسیده و با راه‌اندازی خط مترو سعی در سرریز جمعیت از تهران به این پردیس هستیم.
 
هدایت در ادامه توضیح داد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس از ساخت واحدها جلوتر است و امیدواریم با تکمیل روبناها هر چه سریع‌تر این واحدها به  متقاضیان تحویل داده شود.
 
وی با بیان اینکه ساخت فاضلاب و شبکه آب و برق فاز 11 توسط شرکت‌های سازنده انجام می‌شود گفت: در صورتی که آب و برق و تصفیه‌خانه آب این واحدها توسط وزارت نیرو تکمیل شود می‌توانیم از شهربور ماه بخشی از پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.
 
هدایت در ادامه اظهار داشت: ساخت پروژه‌های مسکن مهر پردیس از شهریور ماه  سال 91 آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داتشه است در صورتی که وزارت نیرو همکاری‌های لازم را برای تأمین آب و برق انجام دهد تا سال آینده پرونده مسکن مهر پردیس بسته می‌شود.
 
***تحویل پروژه های فاز 11 در شهریورماه مشروط به تامین انشعابات

وی در ادامه اظهار داشت: در فاز 11،‌ پنج هزار واحد احداث شده و آماده تحویل به متقاضیان است در صورتی که برق و آب این واحدها تکمیل شود می‌‌توانیم از اواخر تیرماه این 5 هزار واحد را در فاز 11 به بهره‌برداری برسانیم.
 
وی درادامه یادآور شد: متأسفانه وزارت نیرو با روند کندی که برای تکمیل آب و برق پروژ‌ه‌های مسکن مهر در پیش گرفته است تا شهریور ماه نیز این واحدها به بهره‌برداری نمی‌رسد.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه گفت: اتصال فاز 9 و 11 از طریق تونل به آزادراه و بزرگراه‌ها از اقدامات بسیار خوب شرکت عمران پردیس به شمار می‌رود که تا دو سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
***افزایش قیمت مسکن مهر از 50 هزار تومان تا 130 هزار تومان
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه به افزایش قیمت مسکن مهر اشاره کرد و گفت: اخیرا بخش‌نامه شماره سه افزایش قیمت از سوی وزارت راه و شهرسازی ارائه شده که با اجرایی شدن این دستورالعمل واحدها هر چه سریع‌تر به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این افزایش قیمت به نسبت پیشرفت فیزیکی پروژه تعیین می‌شود و از 50 هزار تومان تا 130هزار تومان بستگی به پیشرفت پروژه‌ها صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه این آخرین افزایش قیمت نیست گفت: این افزایش قیمت به دلیل بالارفتن قیمت مصالح ساختمانی است و از همه مهم‌تر نقش موثری در تحویل هر چه سریع‌تر واحدها به متقاضیان دارد.
 
هدایت در ادامه افزود: در قراردادی که با پیمانکاران در این دستورالعمل منعقد شده این افزایش قیمت مشروط به تحویل واحدها به متقاضیان است و هیچ پیمانکاری حق توقف پروژه مسکن مهر را ندارد.
 
مدیرعامل شرکت عمران پردیس در ادامه اظهار داشت: در پردیس هیچ مشکلی با پیمانکاران وجود ندارد و تمامی پروژه‌ها باسرعت در حال پیشرفت است و هیچ پیمانکاری حق توقف پروژه را ندارد.
 *** من موافق آزاد شدن خرید وفروش مسکن مهر هستم
هدایت در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبر نگاران گفت: من موافق آزاد شدن خرید و فروش مسکن مهر هستم و پیگیر ارائه هر چه سریع‌تر این دستورالعمل هستم .
 
وی در ادامه افزود: در حال حاضر خرید و فروش مسکن مهر به صورت غیرقانونی در حال انجام است و ما نیز ابزار کافی برای برخورد با دلالان را نداریم.
 
هدایت در ادامه افزود: هر مالکی حق فروش واحد خود را دارد و مسکن مهر نیز حق قانونی متقاضیان است بنابراین خرید و فروش مسکن باید هر چه سریع‌تر آزاد شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: افزایش ، قیمت ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار