جشنواره ای برای مرگ؛

مشروبات الکلی و مواد مخدر ابزار برپایی جشنواره مرگ

25 تن از دانشجویان شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی و هنر در پی سوءمصرف مواد مخدر مشروبات الکلی در کالیفرنیا جان باختند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از اسوشیتدپرس، در پی برگزاری جشنواره موسیقی و هنری دانشگاه‌ها در کالیفرنیا با مرگ 25تن از شرکت‌کنندگان بر مدت 5 روز پایان یافت.

کیم چی تروانگ 24ساله یکی از دانشجویانی است که پس از مصرف بیش از حد مواد مخدر و مشروبات الکلی حین برگزاری جشنواره بیهوش و پس از رسیدن به بیمارستان جان باخت و بسیاری از مسمومین در بیمارستان‌های صحرایی درمان شدند.


به گفته سخنگوی پلیس در این جشنواره هر ساله شماری از دانشجویان به صورت پراکنده بر سر زیاده‌روی و سوءمصرف مواد جان خود را از دست می‌دهند.

جشنواره موسیقی یکی از پردرآمد و سودآورترین جشنواره موسیقی در ایالات متحده است که هر ساله اواخر هفته در باشگاه "پولو امیراتوری" ایندیی‌اُ (JNDIO) در کالیفرنیا با حضور خوانندگان و چهره‌های مطرح هندی و با حضور بیش از 225 هزار نفر از دانشجویان برگزار می‌شود. امسال نیز این جشنواره برای حضور چهره‌هایی چون جاستین بیبر، سلنا گومز، مدل‌های السندرا امبروش، نینا دابور و لئوناردودی کالیریو و بسیاری دیگر از چهره‌های هنری و سینمایی شرکت کردند.

پلیس هر ساله با انتشار بیانیه و هشدار نسبت به کنترل رفتار مصرف مواد مخدر از شرکت‌کنندگان خواست تا این مراسم را با تلفات جانی کمتری برگزار کنند.

این جشنواره موسیقی به کوآچلا Coachella معروف است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سوءمصرف ، مواد ، مخدر ، مرگ 25 ، تن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار