شهری مملو از بچه های دوقلو +عکس

این روستای کوچک به عنوان شهر دوقلوها معروف شده است زیرا شانس به دنیا آمدن بچه های دو قلو در این روستا 1000 برابر بیشتر از آمار کل جهان است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، دیدن یک جفت دوقلو در خیابان می تواند برای هر کسی جذاب باشد مگر آن افرادی که در شهر کوچک "کاندیدو گودل" زندگی می کنند و هر روز حتما یک سری دوقلو را می بینند که در کنار هم در حال قدم زدن هستند.

این روستای کوچک به عنوان شهر دوقلوها معروف شده است زیرا شانس به دنیا آمدن بچه های دو قلو در این روستا 1000 برابر بیشتر از آمار کل جهان است. از پیرمردها تا کودکان نوزاد در این شهر اکثرا دوقلو هستند و تا به حال تئوری های خاصی در مورد این روستا بیان شده است.



عده ای اعتقاد دارند که آب این منطقه ماده خاصی دارد ولی بسیاری از تئوری ها به دوران نازی ها بر می گردد . در آن زمان دکتر " جوزف منگله" که به فرشته مرگ هم معروف بود وارد این روستا شد و شروع به انجام آزمایش های عجیب و کشنده کرد.

یکی از آزمایش های این دکتر دیوانه بدست آوردن راهی برای تولید ژن دوقلوها بود و آزمایش های بسیاری را روی مردم منطقه انجام داد تا اینکه این روستا به این روز افتاد و حالا همه تبدیل به دوقلو شده اند.او در دوران پس از جنگ نیز خود را در سایه دکتر عمومی پنهان کرد و ازمایشاتش را پنهانی ادامه داد.



در سال 2009 تحقیقات گسترده ای انجام شد که نشان  میداد یک ژن خاص در بدن افراد این روستا از گذشته وارد شده است . همچنین آلمانی ها نیز به این منطقه مهاجرت کرده و حالا درصد بیش از پیش گسترش شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.