بازسازی مجموعه‌های ورزشی غرب تهران در سال جاری

مدیر تربیت بدنی منطقه 5 از بازسازی مجموعه‌های ورزشی غرب تهران در سال جاری با هدف ارتقای سطح کیفی مجموعه‌‌های ورزشی این منطقه خبر داد.

 احمد شکفته، مدیر تربیت بدنی منطقه 5  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: شهرداری منطقه 5 در نظر دارد جهت ارتقای سطح کیفی مجموعه‌های ورزشی و به وجود آوردن بستر‌های مناسب در عرصه ورزش و خدمت رسانی به شهروندان، کلیه‌ی مجموعه‌های ورزشی منطقه را بازسازی عمرانی نماید و به روز رسانی سطح کیفیت دستگاه‌ها و لوازم مجموعه‌ها را در دستور کار قرار دهد.

وی در ادامه از برپایی اتاق‌های شیشه‌ای ورزش اسکواش در نقاط مختلف منطقه سخن گفت و افزود: تعداد 4 ایستگاه اسکواش در 4 محله  از منطقه برپا خواهد شد که مجموعه شهید کاظمی، سرای محله پونک شمالی، پارک شاهد و سرای محله کوی ارم مکان‌های در نظر گرفته شده برای انجام این طرح است.

مدیر تربیت بدنی در پایان بازی‌های فکری را یکی از محور‌های بازی‌های تفریحی خواند و خاطرنشان کرد: بازی‌های فکری در صورتی که به طور متناسب با آموزش و نظارت صحیح مورد استفاده قرار گیرد، یکی از بهترین راه‌های تقویت هوش و بالا بردن یادگیری در سنین پایین و حتی بالا است، لذا ما در نظر داریم فعالیت‌های مربوط به انجام بازی‌های فکری را در سطح تمام محلات منطقه برقرار سازیم.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار