مكانيزه شدن نظرسنجي در جشنواره و "اجلاس صدا"

براي اولين بار در سيزدهمين "جشنواره راديو" و پنجمين "اجلاس جهاني صدا"شركت كنندگان مي توانند به صورت مكانيزه در نظرسنجي شركت كنند.

به گزارش حوزه  رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني جشنواره، احمد ميرزايي رييس كميته اطلاعات و برنامه ريزي در خصوص برگزاري اين نظر سنجي گفت: براي اولين بار در سيزدهمين جشنواره بين المللي راديو و پنجمين اجلاس جهاني صدا نظر سنجي از شركت كنندگان به صورت مكانيزه انجام خواهد شد.

وي افزود: در اين روش مهمانان و شركت كنندگان از طريق تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ يا باجه هاي اطلاع رساني مستقر در محل برگزاري به دوزبان فارسي و انگليسي قادر به شركت در نظرسنجي خواهند بود.

ميرزايي در خصوص زمان و شيوه اجراي نظر سنجي گفت: اين نظر سنجي در افتتاحيه، اختتاميه و در زمان برگزاري كارگاه هاي آموزشي با استفاده از سيستم نرم افزاري به صورت مكانيزه و پس از برگزاري جشنواره به صورت مكتوب انجام خواهد شد.

رييس كميته اطلاعات و برنامه ريزي با اشاره به سوالات نظر سنجي خاطرنشان كرد: دسته بندي درقالب چهار دسته سوالات مربوط به افتتاحيه، اختتاميه، كارگاه هاي آموزشي و پس از برگزاري اجلاس تدوين گرديده و از نحوه برگزاري جشنواره، شيوه اطلاع رساني و تبليغات، تعامل عوامل اجرايي، برنامه ريزي و كنداكتور مراسم و ... از شركت كنندگان نظرسنجي مي شود.

وي خاطر نشان كرد: از نتايج اين نظرسنجي ها براي برنامه ريزي دوره هاي آتي، آسيب شناسي نقاط قوت و ضعف جشنواره و ارزيابي عملكرد كميته هاي برگزار كننده استفاده خواهد شد.

رئیس كميته اطلاعات و برنامه ريزي سیزدهمین جشنواره و پنجمين اجلاس جهاني صدا دريافت و جمع بندي گزارش اقدامات كميته ها، نظارت بر زمان بندي فعاليت كميته ها و ابلاغ طرح عملياتي جشنواره و اجلاس صدا را از جمله فعالیت های کمیته اطلاعات و برنامه ريزي جشنواره برشمرد و افزود: دريافت و جمع بندي ليست مدعوين، به روزرساني سيستم همايش ها براي حضوروغياب كارگاه هاي آموزشي، تدوين سوالات نظرسنجي با توجه به تغيير مكانيسم نظر سنجي و ارائه گزارش مالي و فعاليت هاي انجام شده به صورت هفتگي از ارديبهشت ماه از ديگر اقدامات مهم اين كميته خواهد بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، صدا ، سنجی ، آموزش ، کارگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار