" مدینه‌" با حضور نمایندگان مجلس و خانوده‌های شهدا کلید خورد

"سریال مدینه" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی ، دقایقی پیش با حضور پریوش نظریه ایفا گر نقش مدینه در یکی از لوکیشن‌های تهران کلید خورد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل پشت صحنه‌ی سریال "مدینه"؛ دقایقی پیش قسمت اول این مجموعه با حضور مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما، پور حسن مدیر روابط عمومی سیما، کلید خورد.

در ادامه‌ی این گزارش؛علی نامور مدیر فنی شبکه یک سیما، امیر بیات مدیر عمومی شبکه یک سیما، خدیجه مهرابی مدیر طرح و برنامه ریزی شبکه یک سیما، طاهره آشتیان زاد، مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما و طیبه حسینی خبرنگار شبکه یک سیما در پشت صحنه‌ی سریال مدینه‌ سیروس مقدم حاضر شدند.

بنا بر این گزارش؛ دو تن از نمایندگان مجلس، دکتر عالی نماینده‌ی زابل و عمرانی نماینده‌ سیمرم اصفهان و 2 تن از خانواده‌ شهید سلیمانی و تیموری در پشت صحنه‌ی سریال "مدینه" که دقایقی پیش کلید خورد، حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران قبل از کلید خوردن قسمت اول این مجموعه تلویزیونی، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما ضمن خیر مقدم به همه‌ی مهمانان حاضر در پشت صحنه‌ی این سریال و ضمن خوش آمد گویی به خانواده‌های شهید سلیمانی و تیموری و همچنین نماینگان مجلس و تبریک روز زن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: "مدینه" داستان زنی است که سعی می‌کند با مشکلات زندگی مقابله کند و خودش و خانواده‌اش را از اتفاقاتی که برای او می‌افتد عبور دهد.

وی ادامه داد: داستان "مدینه" مملو از لحظات معنوی و ناب است و امیدواریم این مجموعه همچون دیگر کارهای سیروس مقدم پر بیننده باشد و لحظات خوبی را برای مردم به ارمغان آورد.

 خداوند مرا دوست داشت

در ادامه سیروس مقدم، کارگردان سریال "مدینه"، ضمن خوش آمد گویی به همه‌ی حاضران گفت: نمی‌دانم چقدر با کارهای من آشنا هستید. این سریال از دو جهت شبیه دیگر کارهای من است و خداوند مرا دوست داشته‌ است که تاکنون مورد توجه مدیران قرار گرفته ام و کارهای من تا به امروز دیده شده است که مهم ترین آن ها سه گانه‌ی "پایتخت" بود که به تازگی تمام شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی افزود: "مدینه" داستانی شبیه "زیر هشت" و "ثریا" را دارد که در هر کدام موضوعی مهم را مطرح کرده‌ایم و طبق پرسشی که اصحاب رسانه از من داشته‌اند که "مدینه" چقدر شبیه دیگر کارهای من است باید بگویم این اثر دو وجه تشابه و شاید ده‌ها وجه تمایز داشته باشد که هیچ وجه تشابه آن در داستانی نیست که سابقه‌ی همکاری آن را با سعید نعمت الله فیلم نامه نویس این مجموعه داشته‌ام و وجه تمایز دیگر این است که این سریال به شدت محور اجتماعی داشته و موضوعات خانواده‌ای را مطرح می‌کند که نقش اول آن‌ را پریوش نظریه برعهده دارد.

مقدم تصریح کرد: "مدینه" داستان زنی پروش یافته با اعتقادات مذهبی است که در طی جریان داستان خانواده‌ی او دچار مشکلاتی می‌شوند که "مدینه" با توکل به اعتقادات مذهبی خود مسیر مشکلات پیش روی خود را هموار می‌سازد و ازهمه‌ی اتفاقات با توکل به خدا عبور می‌کند و در زندگی خود نظم و آرامشی جاری می‌سازد.

کارگردان "مدینه" خاطرنشان کرد: عنصر امید، آگاهی دین و اخلاق در این سریال مورد توجه قرار گرفته که در 3 گانه ی "پایتخت" هم چیدمان کار با این عناصر ساخته شده و مورد توجه قرار گرفت و امیدوارم سریال "مدینه" مورد توجه تمام مردم در ماه مبارک رمضان قرار بگیرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: سریال ، مدینه ، مقدم ، فرجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار