دریادار تنگسیری:

راهبرد دفاع قدرتمندانه، سرلوحه نیروی دریایی سپاه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان بازدارندگی و قدرت دفاعی ما به سطحی رسیده که خیال و جرأت حمله نظامی را از ذهن دشمن محو کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، دریادار پاسدار "علیرضا تنگسیری"، جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، امروز در حاشیه رونمایی از شبیه‌ساز شناور تندرو در مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) در تحلیل و تبیین قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج ‌فارس اظهار کرد: الحمدالله امروز با توکل بر خدا و تکیه بر توان داخلی و اعتماد به قدرت جوانان به نقطه‌ای از قدرت رسیده‌ایم که هیچ کس فکر کوچک‌ترین تعرضی را به مرزهای آبی ایران نمی‌کند.

وی افزود: در مبحث قدرت بازدارندگی نیروی دریایی سپاه، همین بس که دشمنان کوچکترین خیال تعرضی را به مرزهای آبی ایران در سر ندارند، ما دفاع را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و به دنبال جنگ و جنگ‌طلبی نیستیم، اما در صورت کوچک‌ترین تعرضی جواب کوبنده‌ای خواهیم داد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه به توان بازدارندگی و قدرت دفاعی نیروی دریایی سپاه اشاره و بیان کرد: توان بازدارندگی و قدرت دفاعی ما به سطحی رسیده است که خیال و جرأت حمله نظامی را از ذهن دشمن محو کرده است.

وی گفت: این سطح از بازدارندگی موضوعی است که مطلوب‌ترین هدف نیروهای مسلح در همه کشورها بوده، اما عملاً برای بسیاری از آن‌ها در حد یک رؤیا و آرزوی دست نیافتنی باقی مانده است.

دریادار تنگسیری بیان کرد: ایجاد این توانمندی، حفظ آمادگی و به‌روز نگهداشتن قدرت نظامی در سایه رهنمودهای حکیمانه رهبری است.

وی ادامه داد: حضور ناوهای بیگانگان در خلیج‌فارس، پیام دوستی و محبت را برای ملت و نظام ایران به همراه ندارد، حضور خشن ناوهای بیگانه در منطقه به نوعی به ضرر کشورهای منطقه و ایران است، بر همین اساس همواره اعلام کرده‌ایم که با اقتدار امنیت منطقه را با همکاری کشورهای دوست و برادر خود در حاشیه خلیج‌فارس برقرار می‌کنیم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه در حال حاضر هیچ ناو بیگانه‌ای در آب‌های ایران نیست، گفت: هیچ ناو بیگانه و آمریکایی در 24 مایلی مرزهای آبی ایران حضور نداشته و به دلیل حضور غیورمردان نیروهای مسلح کشور هیچ دزد دریایی در خلیج‌فارس وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار