سامسونگ در آتش سوخت + عکس

آتش سوزی در ساختمان SDS سامسونگ موجب گردید تا خدمات این شرکت بر روی بعضی محصولات سامسونگ دچار مشکل شود. وب سایت Samsung.com نیز دچار اختلال شده بود که این مشکل بعد از گذشت ساعتی رفع گردید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اگر بر روی تلفن همراه خود با مارک سامسونگ, پیغام خطا در یافت می کنید، دلیل آن را می دانیم.
 
ساختمان SDS سامسونگ در شهر Gwacheon (کره جنوبی) آتش گرفت و همین امر باعث شد تا وب سایت Samsung.com از کار بیفتد و قادر به ارائه خدمات به کاربران خود نباشد. سایت از دسترس خارج گردید, زیرا باعث ارسال پیغام خطا بر روی بیشتر محصولات سامسونگ مخصوصا تلفن های همراه می شد. مشکل تا چند ساعت پیش ادامه داشت تا اینکه سایت به حال عادی خود برگشت و همه خدمات مجددا راه اندازی شدند.

آتش سوزی در بعداز ظهر یک شنبه به وقت کره در طبقه چهارم ساختمان آغاز شد و مرکز پشتیبانی اطلاعات شرکت کره ای سامسونگ را طعمه خود ساخت. کارت های اعتباری مرتبط با شرکت نیز برای ساعاتی از کار افتاد. البته مرکز اطلاعات اصلی سامسونگ در شهر Suwon قرار دارد و بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد.

رسانه های کره گزارش می دهند که آتش هیچ تلفات جانی در بر نداشت و شرایط به حالت عادی باز گشته است.

برچسب ها: samsung ، fire ، sds
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sepehr
۱۹:۳۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
ببخشید،اگه بشه علت شو هم بگین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
حتما یکی از گوشی هاش اتیش گرفته
Afghanistan
Abdullsamad
۱۵:۲۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
من يكى ازطرفدران دريچه اطلاعات فناورى هستم اگروقت داشته باشم هرروزبرنامه فناورى رابازميكنم ممنون ازاطلاعات روزبه روزتان (عببدالصمد
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۵:۲۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
عبدالصمد عزيز ممنون از شما..با اين بيان گرمتان
آخرین اخبار