رییس هیئت کاراته استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

اعلام آمادگی 7 تیم خارجی برای مسابقات بین‌المللی ارومیه

رییس هیئت كاراته استان آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون برای حضور در پنجمین دوره مسابقات بین المللی ارومیه 7 تیم خارجی از کره جنوبی، هنک کنگ، ترکیه و... اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، به گفته جواد سلیمی این مسابقات از 17 الي 19 ارديبهشت سال‌جاري در دو بخش کاتا و کومیته در تمامی رده‌های سنی و طبق قوانین فدراسیون جهانی در ورزشگاه شش هزار نفري الغدير اروميه برگزار خواهد شد.
 
رییس هیئت کاراته استان آذربایجان غربی در خصوص تیم های داخلی این مسابقات گفت: ما از کلیه استانها خواستیم تیم منتخب خود را در این رقابتها شرکت دهند، ضمن اینکه علاقمندیم تیم های ملی نوجوانان، جوانان و زیر 21 سال ضمن برگزاری اردوی خود در ارومیه، میهمان مسابقات ما باشند که باید ببینیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون با این امر موافقت می کنند یا نه.
 
رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته با اشاره به اينكه در كنار این رقابتها، سمينار بين المللي آموزش و ارتقاي داوري كاراته نيز در اروميه برگزار خواهد شد، افزود: اين دوره آموزشي از 15 و 17 ارديبشهت سالجاري با حضور "رافائل اورتگا"مدرس ارشد فدراسيون جهاني كاراته در اروميه برگزار مي‌شود.
 
گفتني است؛ پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته با همكاري و مشاركت استانداري آذربايجان غربي، فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي، اداره كل ورزش و جوانان استان و هيئت كاراته استان در اروميه برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاراته ، مسابقات ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار