مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی:

نتایج داوری سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی این هفته مشخص می شود

افروزه گفت: مقالات ارسال شده به سومین همایش توسط هیئت داوران همایش بررسی و نتایج تا پایان وقت روز سه شنبه دوم اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سمینار اعلام می‌شود.

علی افروزه ، مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقالات ارسال شده به سومین همایش توسط هیئت داوران همایش بررسی و نتایج تا پایان وقت روز سه شنبه دوم اردیبهشت از طریق پایگاه اطلاع رسانی سمینار اعلام می‌شود.

مسئول دبیرخانه سومین همایش دانشجویی علوم تصریح کرد: پس از اعلام نتایج ،مقالات جهت سخنرانی  ویا پوستر در سومین همایش دانشجویی علوم ورزشی مشخص خواهد شد و پس در پایگاه اطلاع رسانی همایش نحوه ثبت نام و حضور علاقمندان به این همایش اعلام خواهد شد.
وی در مورد طولانی شدن روند بررسی مقالات خاطر نشان کرد: حجم ارسال مقالات در این دوره همایش بسیار بالا به طوری بالغ به 700 مقاله با موضوعات متفاوت ومناسب به دبیرخانه همایش رسید و این موضوع باعث روند داوری و اعلام نتایج همایش این دوره طول بکشد.

افروزه در مورد حضور مسئولان ورزش در این همایش نیز خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان در این همایش حضور خواهند داشت ولی حضور رضا قرا خانلو رئیس اسبق کمیته ملی المپیک و رییس کنونی پژوهشگاه ترتیب بدنی و علوم ورزشی ایراان در این همایش قطعی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار