زندی: به خاطر سهمیه ها،‌هشت سال به نیمه نهایی نرسیدم/ با ذوب آهن به دوران جوانی بازگشتم

کاپیتان تیم بسکتبال ذوب آهن تاکید کرد: آخرین بار در سال 85 به نیمه نهایی رسیدم و بعد از آن به خاطر سهمیه ها به تیمهایی رفتم که تا این مرحله نمی رسیدند. امسال هم شانس آوردم که به ذوب آهن آمدم.

ایمان زندی بعد از اولین بازی نیمه نهایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: باید قبول کرد که تجربه تیم حریف و بازیکنانی مثل مهدی کامرانی بیشتر است. با وجود 4 خطایی شدن بازیکن خارجی آنها، کامرانی به خوبی بازی را کنترل کرد و از کوارتر سوم برتری کامل را به دست آوردند. 

وی ادامه داد: ما اشتباهات زیادی داشتیم اما تلاش می کنیم در دیدار دوم کم اشتباهتر باشیم. نمی توان در بازی نیمه نهایی گفت که تیمی امید برد ندارد. تیمی که به نیمه نهایی می رسد در شرایط خاص و کم اشتباه امکان برد دارد. در دیدار اول هم تمام تلاشمان را انجام دادیم اما در برخی مواقع کم آوردیم و از همان زمانها هم حریف استفاده کرد. اعتقاد دارم که پتروشیمی بازی را در یک مقطع برد نه در تمام زمان مسابقه.

به دوران جوانی بازگشتم

زندی در مورد آخرین حضورش در مرحله نیمه نهایی اشاره کرد: از سال 85 که با تیم ذوب آهن به نیمه نهایی رفتم دیگر فرصت رسیدن به این مرحله را نداشتم چون با قرار گرفتن در لیست سهمیه های ملی به تیمهایی رفتم که توان رسیدن تا این مرحله را نداشتند. البته قبل از آن برای 7 یا 8 سال همیشه در مرحله نیمه نهایی بودم. امسال هم شانس آوردم که به تیم ذوب آهن پیوستم. بازی برای مربی خوبی مثل فرزاد کوهیان شانسی بود که در این فصل نصیبم شد و بار دیگر با این تیم به دوران جوانی برگشتم که قدر این موضوع را هم می دانم.

با بازیکن خارجی اوضاع تیم فرق می کرد

زندی در مورد موفق نشدن به جذب یار خارجی تاکید کرد: بدون بازیکن خارجی دوم فشار زیادی به تیم وارد می شود. پست تخصصی علی باهران گاردرأس نیست و ما در تمام فصل از وی در همین پست استفاده کردیم که واقعا با تمام توان هم به تیم کمک کرد اما اگر بازیکن خارجی پست یک می آوردیم باهران هم در پست خود بازی می کرد و اوضاع تفاوت زیادی داشت. در بازی اول با پتروشیمی هم درست آنجایی بازی را واگذار کردیم که موفق به اداره بازی نشدیم.

کاپیتان ذوب آهن اضافه کرد: هدفمان این بود که از بازیهای ماهشهر یک برد به دست بیاوریم و تمام تلاشمان را برای بازی دوم می گذاریم. از طرفی بازی اصفهان را در پیش داریم و واقعا نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی در ادامه می افتد. 

کاپیتان ذوب آهن تاکید کرد: قرار بر این است که مجموعه ذوب آهن برای فصل بعد سرمایه گذاری بهتر و متفاوتی داشته باشد. مسلما تیم احتیاج به تقویت و تغییراتی هم دارد اما به احتمال زیاد، پیکره اصلی تیم حفظ می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایمان ، زندی ، ذوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار