ابراز رضایت "ایرج راد" از نمایش "مده‌آ"

"ایرج راد" مدیرعامل خانه تئاتر گفت: با این که سهراب سلیمی پنج سال از فضای تئاتری دور بوده شاهد این نکته بودیم که او از اصل جریان تئاتر هرگز دور نخواهد ماند.

ایرج راد بازیگر و مدیرعامل خانه تئاتر، در گفتگو با خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش "مده‌آ" با اجرایی توانمند می‌تواند در سن‌های مختلفی برای علاقمندان و هنرآموزان تئاتر نمایش داده شود چرا که سهراب سلیمی با کسب تجربه‌ در این رشته معمولا در آثارش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی عنوان کرد: سهراب سلیمی از اساتید باتجربه و توانمند کشورمان است که در سالیان مختلف نشان داده که در دو مقوله تدریس و اجرا به خوبی عمل می‌کند و اجرای خوب این هنرمند با بازی‌های درست و اصولی او بر روی صحنه شاهد این ادعااست.

مدیرعامل خانه تئاتر ایران افزود: با وجود دوری از صحنه تئاتر به مدت پنج سال اما شاهد این نکته بودیم که او نه از اصل جریان تئاتر فاصله‌ای نگرفته و با انتخاب بازیگران جوان و هدایت مناسب آنها و با توجه به سابقه طراحی صحنه، سلیمی توانسته بود با توجه به محدودیت‌های سالن به خوبی از پس طراحی صحنه کار برآید و اثر قابل قبولی را به مخاطبان خود عرضه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، تدریس ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار