زوگیری دو خواهر و برادر از یک مسافر خارجی

دو خواهر و يك برادر كه در مشهد اقدام به زورگيري از يك تبعه خارجي كرده بودند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ‌رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي يك فقره زورگيري از مردي جوان و تماس با مركز فوريت هاي پليسي 110 تيمي از ماموران كلانتري طبرسي جنوبي شهر مشهد براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل و تحقيقات به عمل آمده از فرد مالباخته مشخص شد كه وي تبعه يكي از كشورهاي خارجي بوده كه دو زن به همراه مردي جوان به بهانه اجاره سوئيت ارزان او را به داخل منزلي كشانده و با تهديد چاقو دو دستگاه تلفن همراه، دو انگشتر گرانبها، يك ميليون تومان چك پول به همراه مقادير زيادي پول خارجي از وي سرقت و  با يك دستگاه خودرو پژو او را به حاشيه شهر منتقل و در آنجا رها كردند.

در ادامه تحقيقات پرونده به دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي منتقل و  كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت با استفاده از اطلاعات ارائه شده از سوي مالباخته، با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي به سرعت توانستند سرنخ هايي را در اين خصوص بدست آورده و محل اختفاء‌ سارقان را شناسايي و در يك اقدام ضربتي آنها را دستگير كردند.

 متهمان كه دو خواهر و يك برادر و ساكن يكي از استان هاي جنوبي كشور بودند در مواجهه با فرد مالباخته لب به اعتراف گشودند و به زورگيري از او اعتراف كردند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي و با قرار مناسب روانه زندان شدند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار