نسخه بروز شده نرم‌افزار "Office 2013" + دانلود

نسخه بروز شده آفيس 2013 در ماه آوريل آماده دريافت است.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،نسخه جديد و بروز شده نرم‌افزار آفيس 2013 در ادامه مطلب آماده دريافت است.


معرفی مختصر مهم ترین نرم افزارهای موجود در پکیج آفیس 2013 :
 
Word 2013 :

نرم افزار Word، بدون شک پر استفاده ترین نرم افزار از مجموعه برنامه های آفیس است. فضای کاربری در Word 2013 بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود. همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است.
امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی، و ... از جمله ویژگی های جدید ورد 2013 هستند.
 
Excel 2013 :

نرم افزار اکسل، ابزاری مفید برای محاسبات ریاضی و حسابداری است. این نرم افزار امکان پردازش اطلاعات و انجام محاسبات عددی و منطقی مورد نیاز کاربر را دارد. در Excel 2013 چیدمان منو ها و ابزارها کمی تغییر کرده تا فضا برای کار بازتر شود. همچنین امکان رسم نمودارها و گراف های مختلف با جزئیات بیشتر در آن گنجانده شده است.
 
PowerPoint 2013 :

از نرم افزار پاور پوینت معمولا برای ارائه محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) استفاده می‌شود. هرچند بیشتر کاربران آن را فقط به عنوان ابزاری برای ایجاد و نمایش اسلاید می‌شناسند، اما PowerPoint دارای مجموعه ای از امکانات برای تولید محتوای چند رسانه ای با استفاده از متن، عکس، فیلم، و صوت است. PowerPoint 2013 از رسانه های بیشتر و فرمت های جدیدتری پشتیبانی می‌کند. تقریبا میتوان گفت که تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری در نسخه جدید پاورپوینت قابل استفاده هستند.
 
Outlook 2013 :

نرم افزار Outlook پرکاربرد ترین نرم افزار برای ارسال، دریافت، و آرشیو کردن ایمیل های مبتنی بر SMTP است. شما می‌توانید حساب ایمیل خود (مثلا Gmail) را توسط آتلوک مدیریت کنید. یعنی با یک بار اتصال به اینترنت، تمام ایمیل های جدید را دریافت کرده و سر فرصت آنها را مطالعه کنید و پاسخ دهید. از دیگر قابلیت های آتلوک میتوان به قابلیت مدیریت و برنامه ریزی کاری روزانه اشاره کرد.
شاید بتوان گفت که بیشترین تغییرات ظاهری در مجموعه آفیس 2013 ، مربوط به Outlook است. یکی از قابلیت های جالب و مفید اضافه شده در این نسخه، نمایش پیش بینی آب و هوا می‌باشد.
 
OneNote 2013 :

این نرم افزار، یک ابزار یادداشت برداری دیجیتالی است. و به کاربر امکان نت برداری سریع، و همچنین جستجو در میان یادداشت های قبلی را می‌دهد.
 
Access 2013 :

کاربرانی که با بانک های اطلاعاتی و برنامه نویسی سر و کار دارند این نرم افزار را حتما می‌شناسند. اکسس جزو بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی است. اما کاربران خانگی نیز می‌توانند از این برنامه برای ذخیره لیست ها و اطلاعات متنی قابل پردازش استفاده کنند.



فایل iso را با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی نصب کنید.
رمز فايل ها : soft98.ir


برچسب ها: نرم افزار ، آفیس ، دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.