در اولین روز از هفته سلامت و با حضور معاون بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح دهكده سلامت و جشنواره سلامت دانش آموزي در برج ميلاد تهران

دهكده سلامت و جشنواره سلامت دانش آموزي با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برج میلاد تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، جشنواره سلامت دانش آموزي همزمان با شروع اولين روز از هفته سلامت که روز "توانمندسازی نوجوانان و جوانان برای خودمراقبتی" نامگذاری شده است با همکاری شهرداري تهران و دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني تهران در برج ميلاد افتتاح شد.

براساس اين گزارش، اين جشنواره با نگاه ويژه به كودكان استثنايي، خدمات خود را در حوزه‌هاي پزشكي، شامل تخصصي اطفال، چشم پزشكي، دندانپزشكي، توانبخشي، تغذيه، روان‌شناختي، ورزشي، هنري به شهروندان و دانش‌آموزان عادي و استثنايي ارائه مي‌دهد.

برپايه اين گزارش، اين جشنواره در دو شيفت صبح و عصر از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 از روز سه‌شنبه 2 ارديبهشت ماه به مدت 5 روز در برج ميلاد تهران ادامه دارد.

براساس اين گزارش، هدف از برگزاري اين جشنواره ضمن نمايش فعاليت‌هاي جشنواره، اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ‌سازي سلامت نيز پرداخته می شود.

براساس اين گزارش، از ديگر برنامه‌هاي اين جشنواره، كمپين‌هاي حوزه سلامت و كانون‌هاي سلامت منطقه 2 شهرداري تهران، سفره سلامت، كمپين دوچرخه با مشاركت دانشگاه علوم پزشكي تهران و باشگاه دوچرخه‌اي تعطيلات، كمپين حمايت از كودكان استثنايي مي‌باشد و این جشنواره با ويژه برنامه رونمايي از بزرگترين كيك سالم ايران در ده طبقه اختتام خواهد يافت.

گفتني است: اين مراسم با حضور دكتر سياري معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، دكتر سید محمدهادي ايازي معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، دكتر سعيدآبادي دبيركل يونسكو در ايران و تني چند از مسئولان شهرداری تهران و دانشگاه علوم پزشكي تهران افتتاح شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار