نائب رئیس دوم کمیسیون مجلس شورای اسلامی:

دست دولت برای "تامین اعتبارات" باز است

نائب رئیس دوم کمیسیون مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: استفاده 26 در صدی از منابع مالی صندوق توسعه ملی و 20 در صد از جابجایی اعتبارات از مواردی هستند که دست دولت برای منابع اعتباری باز گذاشته شده است.

احمد علی مقیمی نائب رئیس دوم کمیسیون مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در دولت جدید دست دولت برای تامین اعتبار لازم پروژه های عمرانی باز گذاشته شده است، گفت: مجلس شورای اسلامی اختیارات لازم برای دولت به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز در نظر گرفته است.

وی در ادامه افزود: استفاده 26 در صدی از منابع مالی صندوق توسعه ملی و  20 در صد از جابجایی اعتبارات از مواردی هستند که دست دولت برای منابع اعتباری  باز گذاشته شده است.

مقیمی تصریح کرد: دولت باید برای پروژه های اضطراری و مهم کشور در همه بخش ها به خصوص فرودگاههای کشور به منظور تکمیل طرح توسعه آنها اقدامات و برنامه ریزهای مدونی را در نظر بگیرد و با تعامل مجلس شورای اسلامی پروژه ها را الویت بندی و نسبت به تکمیل و بهره برداری از آنها اقدامات لازم را اجرایی کند. 

نائب رئیس دوم کمیسیون مجلس شورای اسلامی  خاطر نشان کرد: شناسایی ضرورت ها و تامین اعتبار مورد نیاز پروژه های فرودگاهی به طرح توسعه فرودگاههای کشور کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار