اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران اعلام کرد

گلریزان خیرین مدرسه سازشمیرانات بااهداء 14قطعه زمین وبیش از20 میلیارد ریال

در جشن خیرین مدرسه سازومدرسه یارشهرستان شمیرانات بیش از14 قطعه زمین اهداءو2 مدرسه تعهد ساخت شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار آموزش و پرورش شمیرانات با حضور خیرین شمیرانات، دعاگو امام جمعه شمیرانات، حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه سازکشور، بنی آدم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، چهاربند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیریت و اعضای شورای معاونین منطقه یک و مدیران مدارس در باغ دربند برگزار گردید.

دعاگو امام جمعه شمیرانات ضمن اشاره به آیات و روایات در مورد تشویق افراد به کار خیر گفت که برخی انسان ها آسایش خود را در گرو آسایش دیگران می‌بینند که خیرین مدرسه ساز نمونه بارز این دسته از انسان‌های متعهد و با اخلاص هستند.

وی ضمن آمادگی همه مسئولین شهرستان برای مساعدت درامر مدرسه سازی، از اختصاص 14 قطعه زمین برای مدرسه سازی در شمیرانات خبر داد.

 سپس چهاربند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز و تجلیل از سازمان مردم نهاد خیرین مدرسه ساز، مشارکت در امر مدرسه سازی را مصداق بارز مدیریت جهادی دانست که بدون ساز و کار اداری و با عزم و اراده مردم  به پیش می‌رود.

 وی در ادامه گفت: ما باید با ترویج فرهنگ غنی مدرسه سازی که در کشور ایران از قدیم الایام  بوده است، به توسعه علم و دانش بپردازیم. هر کاری که مانند مدرسه‌سازی به انسجام ملی کمک کند ارزشمند و قابل تقدیر است. چهاربند به ساخت 33درصد از مدارس کشور و عضویت بیش از 500هزار در مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اشاره نمود و این کار عظیم و بزرگ را ستود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار