شورای راهبردی بانوان محله اراج تشکیل شد

زهرا مبینی، مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک گفت: شورای راهبردی بانوان محله اراج در سال جاری شکل گرفت.

زهرا مبینی،  مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به احساس نیاز و بررسی و شناخت مسائل، مشکلات و توانمندسازی بانوان محلات منطقه یک در حوزه مشاور شهردار در امور بانوان منطقه یک تصمیم گرفته شد درمحلات 26گانه منطقه شورای راهبردی بانوان تشکیل شود.

وی بیان کرد: شورای راهبردی بانوان شامل بانوان تاثیرگذار، نخبه و ذی‌نفوذ محله است.

مشاور شهردار در امور بانوان منطقه تصریح کرد: علت اصلی تشکیل این شورا بررسی،‌ رسیدگی و آشنایی بانوان محله است تا بدین طریق رفع مشکلات بانوان صورت گیرد و از سوی دیگر با شناخت توانمندیهای بانوان محله در راستای همکاری، همیاری و همدلی در محلات با آنها این شورا تشکیل شود.

وی اظهار داشت: برای تشکیل شورای راهبردی، مشاور شهردار، مدیر اجتماعی ناحیه 5 و مدیر اداره امور بانوان منطقه به کمک مدیر محله اراج به فراخوان بانوان نمونه پرداختند و در بازدیدهای متوالی و جلسات متعدد زنان پرتوان، علاقه‌مند و موثر شناسایی شدند و دستورالعمل اجرایی این شورا شکل گرفت.

مبینی افزود: وظیفه اصلی این شورا معرفی، ارائه مسائل زنان محله و ارائه راهکار و اجرای راه‌حل‌های موثر جهت رفع مشکلات با کمک بانوان خود محل است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر همدلی در محلات رویکردی است از طرح‌های مشاور شهردار تهران که معتقدند بانوان می‌توانند بانوان را پویا و توانمند سازند.

***آموزش کمک‌های اولیه طرح دوام در سرای محلاتی

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: امروز از ساعت 15الی17 بعد از ظهر در سرای محلاتی آموزش کمک‌های اولیه طرح دوام با مربی‌گری بختیاری برگزار می‌شود.

کیوان فاتحی‌منش خاطرنشان کرد: سرای محله باغ فردوس فردا ساعت 9و30دقیقه تا 11و30دقیقه صبح بحث کمک‌های اولیه را با مربی‌گری بختیاری دارد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار