در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های نوروزی سیما؛/ 2

اهدای لوح تقدیر به رییس رسانه ملی

سردار سرلشگر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح به دلیل تلاش تحسین برانگیز رسانه ملی لوح تقدیری را به سید عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در مرکز نمایشگاه های بین المللی صدا وسیما در بخش نخست اهدای جوایز برنامه های نوروز 93 سیما "محمدحسین صیرفی" مجری برنامه یاد خدا،‌ حجت‌الاسلام و المسلین علوی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحمان غیاث، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی از جمله کارشناسان برنامه یاد خدا بودند که از آنها تقدیر شد.

در بخش مسابقه علی اکرمی تهیه کننده چشمه‌های جاری و سید وحید مرتضوی و الهام غفاری به عنوان مجریان این برنامه از آنها تقدیر شد.

در بخش مستند معارفی علی افشاری تهیه کننده برنامه یک کلام حرف حساب جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش برنامه‌های راهیان نور نعمت الله مهدیانی تهیه کننده برنامه خاک آشنا محصول مرکز بسیج صدا و سیما جایزه این بخش را از آن خود کردند.

در بخش برنامه های مرتبط به حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی فرشاد شکیبا تهیه کننده برنامه کتاب بخوانیم شبکه یک سیما جایزه این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش ویژه برنامه شعار سال محسن رفیعی و در بخش برنامه های ترکیبی سید رامین ملکی موسوی و نیما کرمی تهیه کننده و مجری برنامه صبحی دیگر جوایزی را از آن خود کردند.

در بخش مستند سید مانی صادقی تهیه کننده مستند حیاط خانه ما و محمدرضا احمدی و مهدی محمدی در بخش مسابقات تلویزیونی جوایز این بخش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران بعد از اهدای جوایز سردار سرلشگر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوح تقدیر به سید عزت الله ضرغامی رییس رسانه ملی از تلاش تحسین برانگیز صدا و سیما در پرداخت هنرمندانه به برنامه‌های راهیان نور در نوروز 93 از ایشان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه این مراسم رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از برنامه های نوروزی صدا و سیما به پاس قدردانی از توجه صدا و سیما به معلولان تابلوی زیبایی از طرف هنرمندان معلول کشور به رییس رسانه ملی اهدا کردند.


انتهای‌پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار