تصاوير تاريخي "ايران و جهان" را با اين نرم‌افزار ببينيد + دانلود

در این اپلیکیشن با گردآوری بیش از 1100 عکس، تلاش شده است تا بانک جامعی از تصاویر ماندگار تاریخ ایران و جهان در بخش های مختلف گردآوری شود.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،به كمك برنامه "عکس های ماندگار" مي‌توانيد تصاوير قديمي از ايران و جهان را مشاهده كنيد.اين نرم افزار مخصوص سيستم عامل اندرويد طراحي شده است.

همچنين شما مي توانيد تقويم تاريخ ايران را به روايت تصوير ورق بزنيد و به عکس هاي ديده نشده اي از نقاط تاريخي ايران در دوران گذشته دسترسي داشته باشد.عکس هاي ماندگاري از شخصيت ها، مسابقات و اتفاقات مهم ورزشي از ديگر بخش هاي اصلي اين اپليکيشن به شمار مي رود.


شما در هر کدام از تصاوير، اطلاعات مفيدي شامل عنوان عکس، نام عکاس، تاريخ و مکان ضبط تصوير، منبع عکس، جزئيات، توضيحات و تاريخچه مربوط به هر تصوير را به دست خواهيد آورد.

علاوه بر اين مي توانيد عکس ها را از طريق شبکه هاي اجتماعي، پيام رساني و يا ايميل با ديگران به اشتراک بگذاريد، هر کدام از عکس هاي دلخواه را بر روي حافظه تلفن همراه خود ذخيره کنيد و يا با افزودن عکس ها به ليست علاقه مندي ها، ليستي مجزا از تصاوير مورد علاقه خود را ايجاد کنيد.

توجه داشته باشید که برای دریافت عکس ها لازم است به اینترنت متصل شده و بر اساس سرعت اینترنت خود برای بارگذاری کامل تصاویر شکیبا باشید.

براي دانلود روي تصوير زير كليك كنيد

انتهاي پيام/

برچسب ها: برنامه ، تصویر ، تاریخی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار