چربی‌های اضافه‌ را با 10 هزار قدم در روز نابود کنید

غیر از ورزش، روش‌هایی مانند لیزر، جراحی و دستگاههای ویبراتور برای کوچک کردن شکم وجود دارد و اگر فرد واقعا امکان روش‌های صحیح از راه ورزش را نداشته باشد چاره‌ای نیست که به این روش‌ها روی آورد.

احمدی مشیری پزشکی ورزشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: مدت زمان انجام حرکات ورزشی اهمیت زیادی دارد و براساس آن ورزشهای مختلفی برای کوچک کردن شکم وجود دارد معمولا تجمع چربی در کمربند لگنی صورت می‌گیرد کمربند لگنی شامل ناحیه شکم، پهلو‌ها و... است و با انواع ورزش‌ها و نرمش‌ها می‌توان از حجم این توده چربی کاست.

وی افزود: ورزش‌هایی مانند پیاده‌روی، شنا کردن، کوهنوردی و نرمش‌های مخصوص ناحیه شکم با فشار روی این ناحیه سوزاندن چربی از تجمع آن می‌کاهد و متناسب با شرایط فرد می‌توان یکی از این ورزش‌ها را انتخاب کرد.

مشیری تصریح کرد: پیاده‌روی کردن عادی به میزان ۷ تا ۱۰۰۰۰ قدم در روز می‌تواند حجم تودهٔ چربی انباشته شده در شکم را کم کند.

انجام حرکات دراز و نشست هم تاثیر بسزایی در کوچک کردن شکم دارد متاسفانه این حرکت در مدارس به درستی انجام نمی‌شود.

مشیری بیان کرد: غیر از ورزش، ورزش‌هایی مانند لیزر، جراحی و دستگاههای ویبراتور برای کوچک کردن شکم وجود دارد استفاده از این روش‌ها از نظر علمی به اثبات نرسیده است و انجام آنها متناسب با شرایط فرد می‌باشد و اگر فرد واقعا امکان روش‌های صحیح از راه ورزش را نداشته باشد چاره‌ای جز این نیست که به این روش‌ها روی آورد که هر کدام عوارض خاص خود را دارد.

وی گفت: بهتر است از مصرف داروهایی که صرفا بخواهد توده چربی محیطی ناحیه شکم را کم کند بپرهیزیم طبیعتا دارو‌ها چه به شکل گیاهی و چه به شکل شیمیایی عوارضی را به قسمت‌های دیگر بدن وارد می‌سازد و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند.

این متخصص در پایان خاطرنشان کرد: بهترین روش برای کم کردن توده چربی ناحیه شکم تغذیه مناسب، کم کردن وزن اضافه و رساندن وزن به محدودهٔ طبیعی و نرمال خود است و بهتر است ورزش‌هایی به طور مستمر انجام می‌شود و به ویژه از ورزش‌های مخصوص آن ناحیه به کار گرفته شود.


انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، چربی ، اضافه وزن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار