آغاز ثبت نام آزمون سنجش مهارت از دوم اردیبهشت ماه

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از آغاز ثبت نام آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، صنایع دستی از تاریخ دوم اردیبهشت ماه تا ساعت 24، 12 اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:آزمون سنجش مهارت در رشته های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله و... در تاریخ 25 اردیبهشت ماه سال جاری و اولین مرحله آزمون های هماهنگ سال 93 نیز در تاریخ 26 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون ها می توانند از تاریخ 2 اردیبهشت ماه سال جاری تا ساعت 24، 12 اردیبهشت  ماه سال جاری نسبت به ثبت نام خود به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت advari,irantvto.ir اقدام کنند و با  درج مشخصات خود کارت ورود به جلسه را دریافت دارند.
 
 رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: در صورت بروز مشکل برای متقاضیان شرکت در آزمون مذکور این افراد می توانند از طریق تماس با مراکز آموزش  فنی و حرفه ای شهرستان خود  اقدام کنند و یا با شماره تلفن های 02632519616،02632522136،02632522136 تماس گیرند و مشکلات خود را به ستاد پاسخگویی ارائه دهند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سنجش ، مهارت ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار