رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران :

افزایش سیستم هوشمند در معابر شهری تهران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران افزایش سیستم‌های هوشمند در معابر شهری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران صبح امروز در نشست خبری پلیس راهور در جمع خبرنگاران گفت: برنامه جدی پلیس در سال 93 ارتقا و بهره‌وری است به منظور بهره وری مجموعه ای کارایی و اثربخشی در حوزه کاریی پلیس است.
 
وی در خصوص عملکرد پلیس افزود: هر قاضی که بخواهد در حوزه کارایی پلیس نمره‌ای را لحاظ کند بی شک نمره 20 را به پلیس می‌دهد.

سرهنگ حسینی در خصوص اجرای طرح ویژه‌ای بیان کرد: در طول تصدی گری بنده هیچگاه طرح ویژه‌ای اجرا نخواهیم کرد چراکه تمامی طرح‌هایی که بخواهد اجرا شود از وظایف پلیس است و پلیس این وظیفه را به نحو احسنت انجام خواهد داد.
 
*افزایش سیستم هوشمند در معابر شهری تهران
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اذعان کرد: از سیستم هوشمند ITS برای کنترل ترافیک و معابر استفاده می کنیم و در حال حاضر در بعضی از بزرگراه ها همچون بزرگراه طبقاتی صدر، تونل‌ها و ... سیستم هوشمند مجهز نصب شده است و در ادامه کلیه معابر، تقاطع‌های شهر تهران به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند.
 
وی در ادامه گفت: اجرای دقیقه مقررات یکی از ابزارهای دقیق فرهنگ سازی است و سیستم‌های هوشمند نیز در فرهنگ ترافیک تاثیر به سزایی دارد.
 
سرهنگ سید تیمور حسینی افزود: از سیستم فناوری های جدید که قابلیت قدرت مانور دارد می‌بایست برای پلیس ایجاد شود تا شاهد کاهش تصادفات و تلفات و سوانح باشیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ادامه اذعان کرد: توسعه ITSو بهره مندی بیشتر از سیستم ‌های هوشمند یک قطعه از پازلی است که تاثیر زیبا را به ما نمایش می دهد.
 
*نقش ایرادات هندسی در وقوع حوادث  
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رفع ایرادات هندسی معابر و تقاطع‌ها یکی از وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی است و ایرادات هندسی معابر در وقوع حوادث تاثیرگذار است تا جایی که با اصلاح هندسی معابر شاهد کاهش حوادث و تلفات شاهد خواهیم بود.
 
وی خاطرنشان کرد: پلیس راهور دو هدف کلان دارد که یکی از اهداف ارتقای انضباط ترافیکی و دیگری کاهش سوانح خواهد بود و امسال نیز پیش بینی و تدابیری در نظر گرفته شده است تا تلفات 20 درصد کاهش یابد این در حالی است که در سال گذشته به نسبت سال 90 شاهد کاهش 50 درصد تلفات بودیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سیستم ، هوشمند ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار