سناتور فرانسوی حامی منافقین به تهران می‌آید + تصویر

در میان اعضای هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند نام فردی وجود دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران،‌ هیات پارلمانی فرانسه متشکل از رییس کمیسیون امور مالی پارلمان این کشور به همراه تعداد دیگری از نمایندگان پارلمان فرانسه جهت دیدار بامقامات اقتصادی و سیاسی کشور، امروز به تهران سفر خواهند کرد.

به گفته فیلیپ مارتینی رئیس کمیسیون مالی پارلمان فرانسه علاوه بر خود او که ریاست هیات را برعهده دارد، خانم میشل آندره، آیمری دو مونتسکیو، فیلیپ دالیه، ژرارد میکل، ژان کلود فروکن در سفر حضور دارند.

اما نکته قابل تامل هیئت پارلمانی فرانسه که به تهران می‌‌‌آیند فردی به نام فیلیپ دالیه در میان اعضای این هیئت حضور دارد که یکی از حامیان جدی گروهک تروریستی منافقین در پاریس است و در راستای حمایت از این گروهک سخنرانی می‌کند.

ناتالی گوله نماینده مجلس سنای فرانسه نیز با تاکید بر حمایت فیلیپ دالیه از گروهک تروریستی منافقین در صفحه توییتر خود با اشاره به سفر این هیئت پارلمانی فرانسوی به ایران نوشت: هیئت اعزامی به ایران سناتور فیلبپ دالیه یکی از حامیان اصلی مریم رجوی نیز حضور دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اتفاقا بذارید بیان! قشنگ بشینین باهاشون حرف بزنین! بذارین کسایی که از این گروهک فرار کردن و به نظام برگشتن باهاشون ملاقات داشته باشن بگن تو اشرف چه مصیبت هایی داشتن از دست رجبی! بذارین دقیق تر بیبنن که رجبی تو ایران هیچ طرفداری نداره. شفاف سازی بیشتری نسبت به این گروهک بکنید براشون
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۰۸:۳۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
اين بهترين فرصت تا در مقابل غرب كه ابوطالبي را نپذيرفتند دولتمردان ما هم مقتدرانه از حضور اين حامي ضد بشر به داخل كشور عزيزمان جلوگيري نموده و مقابل به مثل كنيم . گفتگو به چه قيمتي ؟
آخرین اخبار