محمدرضا تاجیک:

حمایت اصلاح‌طلبان از دولت روحانی کمتر شده است/ دولت «اعتدال» به «دولت اختلاط» تغییر شکل می‌دهد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت «اعتدال» در حال تبدیل ‌شدن به دولت «اختلاط» است، گفت: امروز از شدت و گستره حمایت اصلاح‌طلبان از دولت کاسته شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران پروژه «عبور از روحانی» و یا «مستاجر 4 ساله» موضوعی بود که اصلاح‌طلبان به محض راه‌یابی حجت‌الاسلام حسن روحانی به پاستور در دستور کار خود قرار دادند. پروژه‌ای که بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقد بودند روحانی برای اصلاح‌طلبان پل عبوری است تا از وضعیت اغما به پویایی برسند.

محمدرضا تاجیک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تایید پروژه «مستاجر 4 ساله» اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با روزنامه شرق اظهار داشته است که از امروز از شدت و گستره حمایت اصلاح‌طلبان به دولت کاسته شده است.

مشاور رئیس جمهور و رئیس «مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری» در دوران خاتمی در این گفت‌وگو تاکید کرده که حمایت از دولت تدبیر و امید امری، زمان‌پرورده است و چنانچه دولت تدبیر و امید نتواند برای چالش‌های پیش روی جامعه تدبیری بیندیشد کلیدش بسیاری درها را به روی خودش خواهد بست و حامیانش را پشت درهای بسته رها خواهد کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب معتقد است که دولت «اعتدال» در حال تبدیل‌شدن به دولت «اختلاط» است و باید سریع‌تر خود را جمع‌وجور و گرایش‌های متفاوت و گاه متضاد درونی خود را تعدیل کند و تا دیر نشده کلید تدبیر خود را به‌کار گیرد.

تاجیک در پاسخ به این پرسش که عده‌ای معتقدند دولت روحانی در مقایسه با دولت خاتمی عقلانی‌تر عمل می‌کند. آیا اعتدال به معنای عقلانی عمل‌کردن است؟ می‌گوید: این ادعا بنیانی ندارد؛ تجربه یک‌سال گذشته نیز نشانی از این شناسه و تمایز ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار