گواردیولا: بایرن مونیخ با روحیه‌ای متفاوت در زمین حاضر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: بایرن مونیخ بطور حتم عملکردی بسیار خوب و جالب توجه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه برگزاری مسابقه تیمش با تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما برای مدتی روحیه مناسب برای کسب موفقیت را از دست دادیم ولی بعد توانستیم دوباره این روحیه را به دست آورده و آن را حفظ کنیم برای مسابقه بایرن و رئال مادرید باید در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حاضر شویم این اتفاق بسیار خوب و پرهیجانی برای ماست ما باید در مقابل تیم خاصی چون رئال مادرید قرار گرفته‌ایم که یکی از بهترین تیم‌های حاضر در دنیاست و قطعا این مسابقه بسیار خوب و خاص خواهد شد.

ما برای اینکه بتوانیم در این مسابقه موفق ظاهر شویم باید تمام توان و قدرت خود را به کار بگیریم و به شیوه‌ای کاملا خوب و درست مقابل این حریف پرقدرت به پیش رویم.

رئال ترکیبی از بازیکنان بسیار خوب و بزرگ به نام رونالدو و گرت بیل است که حضور این بازیکنان باعث شده تا این تیم اخیرا رشد زیادی کرده و سرعتش افزایش یابد البته این رشد و پیشرفت اتفاقی کاملا طبیعی بود زیرا روسای رئال سرمربی این تیم را عوض کردند و همین تعویض مربی باعث شد تا تحولات خوب زیادی در این تیم ایجاد شود.
رئال مادرید همیشه رئال مادرید است و اخیرا توانسته بازیکنان متفاوت بسیاری دراختیار بگیرد.

منابع خبری اعلام کردند که رونالدو در ترکیب ثابت تیم رئال حضور خواهد داشت من هم امیدوارم که این اتفاق بیفتد و خیلی خوب می‌دانم که مردم هم دوست دارند رونالدو را در زمین مسابقه مشاهده کنند.

در مورد تیم بارسلونا و پیامهایی که از بازیکنان و دوستانم در این تیم می‌گیرم هم باید بگویم که من همیشه به این تیم احساس خاصی داشته‌ام و این احساس همچنان وجود دارد، نظرم در مورد لیونل مسی هم در مقایسه با گذشته تغییر نکرده است، من هرگز بازیکنی مثل مسی ندیده‌ام.

من مطمئن هستم که بازیکنانم با روحیه‌ای درست و قابل توجه در زمین مسابقه حاضر شده و مقابل رئال مادرید با انگیزه هر چه بهتر پیش خواهند رفت، من برنامه‌ریزی‌های لازم را در این رابطه داشته‌ام و مطمئن هستم که بایرن نمایشی متفاوت در این خصوص خواهد داشت.

فوتبال در آلمان در شرایطی کاملا متفاوت دنبال می‌شود در اینجا رفتار همه محترمانه است و من هم با توجه قراردادی که با روسای باشگاه بایرن مونیخ امضا کرده‌ام دوست دارم رفتاری محترمانه داشته‌ و با آنها برخورد مناسبی داشته باشم برای همین برای قراردادی که با روسای این باشگاه امضا کرده‌ام احترام زیادی قائل هستم من تمام توان خود را به کار گرفته‌ام تا شایستگی‌هایم را نشان دهم و امیدوارم که بتوانم در این فصل هم رضایت هواداران و روسای باشگاه را به دست آورم.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، تعویض ، تحولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار