محسن محسنی نسب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

"مجانی" 4 میلیارد تومان تمام می‌شود/ علاقه ای به ساخت فیلم با هزینه دولتی ندارم

"مجانی" باسرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته خواهد شد، زیرا من به هیچ عنوان علاقه‌ای به ساخت فیلم با سرمایه‌های دولتی ندارم.

محسن محسنی نسب کارگردان سینما، درگفتگو با خبرنگارسینما باشگاه خبرنگاران گفت: باتوجه به فیلم‌برداری فیلم سینمایی" مجانی" درکشور ترکیه و نقش اصلی این فیلم با محوریت یک شخصیت ترک تصمیم به استفاده از یک بازیگر بسیارمعروف و محبوب ترکیه‌ای به نام " کیوانچ تاتلیتوت" ( بازیگر نقش مهند) درفیلم گرفتم.

وی افزود: این فیلم در مدیوم سینمایی ساخته می‌شود و با توجه به اینکه هم اکنون درسینمای ایران دیگر باند‌ بازی‌ها و مافیا‌های سال گذشته وجود ندارد به نظرم بتوانم مجوز حضور این بازیگر درفیلم مان را بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فیلم سینمایی " گذشته" با بازیگران فرانسوی حتی به عنوان نماینده درسینما‌های ایران اکران شد و حتی به عنوان نماینده ایران برای حضور دراسکار درنظر گرفته شده بود به گمانم ما نیز بتوانیم اجازه چنین کاری راداشته باشیم زیرا " کیوانچ تاتلیتوت" قابل مقایسه با بازیگران " گذشته" نیست.

محسنی نسب عنوان کرد: به نظرم با توجه به جلسه‌ی امروز، پروانه ساخت هیچ مخالفتی با این کار نشود زیرا درغیر این صورت به نوعی یک بام و دو هوا است که درشأن سینمای ما نیست.

وی بیان کرد: حدود 4 ماه قبل، پیش تولید این فیلم آغاز شد و از بازیگران ترک فقط " کیوانچ تاتلیتوک" ازهمه سرشناستر است، با توجه به هزینه‌ی بالای ساخت ( حدود 4 میلیارد تومان) ، این اثر هم درسینما‌های ایران و هم درسینما‌های ترکیه اکران شود.

محسنی نسب بیان کرد: سال گذشته درهفته‌ی که این فیلم تولید می‌شود با " کیوانچ تاتلیتوک" درباره حضورش دراین فیلم صحبت کردیم و او بعد از خواندن فیلم نامه پذیرفت که دراین فیلم حضور پیدا کند.

اما با توجه به توافقات مالی انجام شده با او، دستمزد او بسیار بیشتر از یک بازیگر ایرانی است اما به دلیل خراب‌شدن دستمزد او در ترکیه نمی‌توانیم رقم پیشنهادی او را بگویم.

این کارگردان ادامه داد: این فیلم باسرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته خواهدشد، زیرا من به هیچ عنوان علاقه‌ای به ساخت فیلم با سرمایه‌های دولتی ندارم و فکر می‌کنم بهتراست دولت دست ازسر سینما بردارد و سرمایه‌هایش رادربخش سخت افزاری به کار ببندد، زیرا درصورت اجازه فعالیت به بخش خصوصی سینماگر واقعی مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجانی ، سرمایه ، فیلم ، خواندن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.