مدیر فاز 11 مسکن مهر پردیس خبر داد

بهره‌برداری از اولین مخزن آب "فاز 11 پردیس" در پایان اردیبهشت‌ماه

عباسی گفت: ساخت سه مخزن آب فاز 11 پردیس در اسفندماه آغاز شد و اولین مخزن آب در پایان اردیبهشت‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

عباسی، مدیر فاز 11 مسکن مهر پردیس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در این فاز 60 سوله موقت ساخته شده است، گفت: این سوله‌ها حاوی مصالح ساختمانی، آهن آلات، موتورهای آسانسور و درب‌های چوبی ترکیه‌ای است.
 
وی در ادامه افزود: در صورتی که مراکز تجاری، درمانی،‌آموزشی ساخته شود و مصالح کافی برای بهره‌برداری از آنها وجود نداشته باشد از این سوله‌ها استفاده می‌شود.
 
عباسی با بیان اینکه به مخزن ذخیره آب در این فاز در حال ساخت است، گفت: این مخازن شامل دو مخزن 10 هزار متر مکعبی و یک مخزن 4 هزار متر مکعبی در زون‌های مختلف در حال ساخت است.
 
مدیر فاز 11 مسکن پردیس در ادامه تصریح کرد: 15 اسفندماه سال گذشته کار عملیاتی این مخزن‌ها آغاز شد و دو مخزن 10 هزار مترمکعبی و 4 هزار متر مکعبی در حال اتمام است.
 
وی در ادامه افزود: پایان اردیبهشت‌ماه امسال اولین مخزن 10 هزار متر مکعبی به پایان می‌رسد و آب به این مخزن تزریق می‌شود.
 
عباسی در ادامه توضیح داد: همزمان با پروژه‌های ساختمانی در این فاز مراکز تجاری، درمانی، اداری و آموزشی در این پروژه ساخته می‌شود.
 
وی در ادامه یادآور شد: هفته گذشته ساخت  40 واحد آموزشی در این فاز آغاز گردید.
 
مدیر فاز 11 مسکن مهر پردیس با بیان اینکه در فاز یازده 33 هزار و 335 مسکن مهر در حال ساخت است، گفت: 28 هزار واحد از این تعداد در مرحله اتمام سقف و اسکلت است و 10 هزار واحد نیز در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: در صورت تأمین آب و برق این واحدها، شهریور ماه بخش عمده‌ای از آنها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
عباسی در پایان خاطرنشان کرد: تا پایان سال 94 تمامی واحدهای فاز یازده با همکاری وزارت نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، فاز دوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار