با اعلام رئیس سازمان لیگ؛

در سال آینده قراردادهای بازیکنان و کادر در سایت باشگاه‌ها منعکس می‌شود

نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در گفتگو با سایت رسمی سازمان لیگ در مورد صدور مجوز حرفه ای، آیین نامه نقل و انتقالات و انتشار قرارداد بازیکنان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، متن این گفتگو به شرح زیر است:

*مسئولیت جدید حضرتعالی را در خصوص صدور مجوز حرفه ای شرح می دهید؟

کلیه امور اجرایی صدور مجوز حرفه ای قبلا در اختیار سازمان لیگ بوده و زحمت اجرای آن توسط دبیر محترم سازمان لیگ و کارشناسان آن انجام می شود .بخش مدیریتی عالی آن در فدراسیون انجام می شد که من بعد به سازمان لیگ محول شده است و گزارش آن به فدراسیون ارسال می شود.

*آیین نامه نقل و انتقالات در چه مرحله ای است و در چه زمانی اعلام خواهد شد؟

آیین نامه نقل و انتقالات آخرین مرحله خود را می گذراند ونظرات بسیاری از کارشناسان و مسئولین گرفته شده و جوانگرایی و کاهش هزینه ها وجه غالب این آیین نامه است و در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

*بحث اعلام قراردادها را چگونه بررسی می کنید؟

طبق مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در سال آینده قراردادهای بازیکنان و کادر در سایت باشگاه منعکس می شود و همین امر موجب کاهش هزینه ها شده و قدرت مقایسه  را به مسئولین و هواداران می دهد، ولی مناسب این است  که اگر بنا به انتشار قرارداد باشگاه ها باشد همه باشگاه ها باید این امر را انجام بدهند.

توضیح روابط عمومی سازمان لیگ: در برخی از سایتها به نقل ازمصطفی شهبازی، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ انتشار قرارداد های سال آینده مخالف قوانین اعلام  شده بود که روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد با توجه به مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انتشار قراردادها مجاز است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار