جعفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

بازدید میدانی نمایندگان کمیسیون آموزش از آموزش عالی سیستان وبلوچستان

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، گفت: کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات براساس وظایف نظارتی خود، در بازدیدهای دوره‌ای سعی دارد در استان‌های مختلف حاضر شده و از نزدیک با جامعه دانشگاهی و دانشجویان و نیروهای اداری آشنا شود.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد و جاجرم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش دیدار از موسسات آموزش عالی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:  کمیسیون‌ آموزش و تحقیقات براساس وظایف نظارتی خود، در بازدیدهای دوره‌ای سعی دارد در استان‌های مختلف حاضر شده و از نزدیک با جامعه دانشگاهی و دانشجویان و نیروهای اداری آشنا شده تا نقطه نظراتی را ارائه کنند.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه این کمیسیون در محیط آموزش و پرورش سعی دارد از نزدیک نگاه میدانی داشته باشد، افزود: در این راستا نقطه‌نظرات مختلف از مناطق مختلف استان سیستان و بلوچستان ارائه داده می‌شود و این در حالی است که 10 نفر از نمایندگان نیز به استان  سفرکرده و عده‌ای برای بازدید به زابل، خاش، ایرانشهر و سروان رفته‌اند.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، افزود: نمایندگان پس از بازدیدهای میدانی جلسات متعددی با روسای آموزش و پرورش خواهند داشت، که البته بعد از این جلسات امکان برگزاری جلسات حاشیه‌ای نیز وجود خواهد داشت.
 
جعفری با بیان اینکه بعد از این جلسات موارد مورد توجه جمع بندی می‌شود، تصریح کرد: نکاتی که می‌تواند در قانونگذاری و تصمیم‌گیری تاثیر داشته باشد در مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگانی در آموزش عالی از آموزش و پرورش در جهت بهبود وضعیت آموزشی برنامه‌هایی خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار