مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت

مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین عناوین حوزه دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زیر می‌خوانید.

 لغو سخنرانی "خانیکی" در نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی
سخنرانی "هادی خانیکی" در نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی، در پی اعتراض دانشجویان حذف شد.

نوبری:  کجای NPT آمده برای غنی‌سازی باید از آمریکا اجازه بگیریم؟ / دلیل معرفی ابوطالبی چیزی جز حضور وی در ستادهای انتخاباتی روحانی نیست
سفیر سابق ایران در شوروی گفت: دلیل معرفی ابوطالبی چیزی نیست جز اینکه وی در ستادهای انتخاباتی رییس جمهور حضور داشت و بعد از مسئولیت‌هایی در دفتر ریاست جمهوری امروز برای این پست معرفی شده‌اند.
 
ملایی:  مصادره"بنیاد علوی" و رد ابوطالبی نتیجه روابط خصمانه غرب است/ لزوم پیگیری‌های حقوقی برای اموال بلوکه‌شده ایران
مسئول بسیج سابق دانشگاه علامه طباطبايی به لزوم پیگیری‌های حقوقی برای دسترسی به اموال بلوکه کشورمان تأکید کرد و گفت: نباید از گرفتن ویزای ابوطالبی کوتاه بیاییم و اگر آمریکا به این رویه ادامه دهد، در توافقات با غرب تجدید نظر خواهیم کرد.


مره‌صدق:  به لطف و پیگیری های رهبر معظم انقلاب مشکلات ما حل شده است
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در نشست "حقوق اقلیت‌ها در ایران" اظهار داشت: به لطف رهبر معظم جمهوری اسلامی با پیگیری‌ها و دید مثبت ایشان، مشکلات ما رو به بهبودی است.

محقق‌داماد:‌  ما در ایران شهروند درجه یک و دو نداریم/ اقلیت‌های مذهبی در کشور ما آزادند
مدیرکل حقوق بشر دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی گفت: امروزه هموطنان ما در معابد خود با‌ آزادی کامل مواجه هستند، اقلیت مذهبی آزادند و کلیسا‌ها به طور آزاد فعالیت می‌کنند.

زیباکلام:  به موفقیت هسته‌ای ایران و توافق ژنو خوش‌بین نیستم/ مسئولین شان ملت ر در نظر بگیرند
استاد دانشگاه تهران گفت: ساختار فعالیت هسته‌ای کشورمان به سمت توافقی پیش رفت که به آن خوش‌بین نیستم.
 
برگزاری جشن‌ اشرافی همسران وزرا توهین به مردم است/ چه توجیهی دارید؟
8 انجمن اسلامی دانشجویان، در بیانیه‌ای به برگزاری جشن همسر رئیس جمهور در سعدآباد اعتراض کردند.
 
مجدیه:  ضیافت اشرافی همسر رئیس جمهور زیبنده دولت اعتدال نیست
سخنگوی جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه ضیافت اشرافی همسر رئیس جمهور زیبنده دولت اعتدال نیست، گفت: یهتر است دولت پیش از بررسی دانشجویان درباره ضیافت سعدآباد، توضیحاتی را ارائه و شفاف‌سازی کند.
 
دیانی: حضور اصحاب فتنه در امور وزارت علوم غیر عقلانی و خلاف منافع ملی است
عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور انتخاب خانیکی را به عنوان سخنران نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی غیرعقلانی و مخالف منافع ملی دانست.
 
جمعی از بانوان فعال تشکل‌های دانشگاه آزاد از میرزاده تقدیر کردند
جمعی از جمعی از بانوان فعال تشکل‌های اسلامی سیاسی در شانزده تشکل دانشجویی و اساتید و هیئت‌های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی، در نامه‌ای سرگشاده خطاب به آیت‌الله "هاشمی رفسنجانی" رئیس هیئت موسس دانشگاه آزاد، از "حمید میرزاده" برای انتخاب دو خانم به عنوان رئیس واحدهای دانشگاه رودهن و تهران غرب تقدیر کردند.

40 نشریه دانشجویی طی نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر علوم:  سخنران ویژه نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی یکی از فعالان فتنه 88 است
40 مدیر مسئول نشریات دانشجویی در نامه‌ای خطاب به وزیر علوم از انتخاب یکی از فعالان فتنه 88 به عنوان سخنران ویژه نشست مدیران مسئول نشریات دانشجویی، اعتراض کردند.
 
پروین داداندیش رئیس جدید واحد تهران غرب دانشگاه آزاد شد
مراسم معارفه رئیس جدید واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در محل این واحد دانشگاهی برگزار شد.

کمالوندی:  سند جامع فعالیت‌های هسته‌ای تدوین می‌شود/چیزی که سخت به دست آورده‌ایم، آسان از دست نمی‌دهیم
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از برنامه این سازمان برای تدوین سند جامع فعالیت‌های هسته‌ای خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم این سند را تا هشت ماه آینده تدوین کنیم.

مرندی:  برای رسیدن به توسعه اقتصادی باید به فرهنگ بها دهیم
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: برای رسیدن به توسعه همه جانبه اقتصادی،‌ سیاسی و اجتماعی باید فرهنگ را سرلوحه قرار دهیم.
 
دشمنان كمين‌كرده جمهوری اسلامی، سعی در ترويج بی‌بند و باری در فضای دانشگاه دارند
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج، در تجمع بزرگ مردمی استان البرز به مناسبت سال‌روز ولادت حضرت فاطمه(س)، بیانیه‌ای قرائت و مطرح کردند: مسئولان وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی می‌بايست به موجب تصويب و ابلاغ طرح حجاب و عفاف در سال 94 برنامه جامع فرهنگی را با در نظرگرفتن الگوی اسلامی-ايرانی پوشش و تنوع در محيط‌‍‌های دانشگاهی تدوين كنند.

خسروی:  انتخاب رئیس دانشگاه از سوی هیئت علمی نقطه قوت دانشگاه است
ریيس دانشکده علوم سیاسی واحد تهران مرکزي گفت: اگر انتخاب رئیس دانشگاه توسط اعضای هیئت علمی انجام بگیرد، نقطه قوتي در سیستم آموزشی و دانشگاهی کشور به وجود مي‌آيد.

یادداشت/  دیکتاتوری رسانه‌ای
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه یزد در یادداشتی به مقوله جنگ نرم و لزوم مقابله با آن پرداخته، و راه‌کارهای لازم را در این زمینه ارائه داده است.
 
کوثری:  پرونده بنیاد علوی باید از سوی دولت ایران پیگیری شود/انفعال سازمان ملل نسبت به عملکرد دولت آمریکا
عضو شورای سیاسی بسیج دانشگاه تهران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچگاه آمریکا را به آقایی جهان قبول ندارد، گفت: مسئولین و دولتمردان توقع می‌رود که با چشم باز نسبت به این تمامیت خواهی آمریکا پاسخ دهند.

حضور مشکوک جریانات خاص تحت پوشش دانشجو در میتینگ سیاسی عارف
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: از مسئولین دستگاهی خواستار برگزاری هرچه زودتر دادگاه و محاکمه علنی فتنه گران هستیم تا مشخص گردد افراطیون چه کسانی بوده‌اند و چه آسیب‌هایی به نظام در گذشته و حال وارد نموده‌اند.

شورابی:  بلوکه کردن ساختمان علوی نشان از تناقض رفتاری آمریکایی‌ها دارد
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرج گفت: این رفتار ناشی از تفکر و خوی استکباری آن‌هاست که با هدف تحقیر ایران صورت می‌گیرد.

نقره‌کار:  وزیرعلوم زمان تصمیم‌گیری برای دانشگاه‌ها معیارهای اسلامی را در نظر داشته باشد
رئيس دانشکده معماري دانشگاه علم‌و صنعت گفت: وزیرعلوم و روسای دانشگاه‌ها زمان هر گونه تصمیم‌گیری درباره دانشگاه به معیار‌های اسلامی و مصالح نظام توجه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار