ارائه خدمات ثبت نام اینترنتی بیمه سلامت ایرانیان در دفاتر پستی

معاون فنی شرکت پست از ارائه خدمات ثبت نام اینترنتی متقاضیان دریافت بیمه سلامت ایرانیان در دفاتر پستی کل کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بوداغی، معاون فنی  شرکت پست با اشاره به نقش فعال شرکت پست در ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها به ویژه در نقاط روستایی و عشایری اظهار داشت: با توجه به وجود شبکه الکترونیکی گسترده و پویای شرکت پست و همچنین راه‌اندازی باجه ارائه خدمات الکترونیکی تحت وب در تمامی واحدهای پستی کشور، این شرکت علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان حقیقی، آمادگی مشارکت در اجرای طرح‌های عظیم ملی به صورت الکترونیکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: در همین راستا براساس هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد اجرايي بيمه سلامت همگاني، خدمات ثبت نام اینترنتی به متقاضیان از طریق دفاتر پستی دولتی ارائه می‌گردد. 
 
بوداغی با بیان این که ثبت نام بیمه سلامت از همه افرادي که فاقد هرگونه پوشش بيمه سلامت يا بيمه درمان بوده و هويت ايرانی داشته باشند انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ثبت نام اوليه از تاريخ اول تا سی و یکم ارديبهشت ماه تعيين شده و طبق اعلام ستاد ثبت نام، افرادی که طی اين يک ماه موفق به انجام ثبت نام نشده‌اند نیز مي‌توانند پس از آن نيز مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند.

وی کارمزد در نظر گرفته شده برای این سرویس را براساس اعلام ستاد مربوطه مبلغ  20 هزار ریال اعلام کرد و گفت: شرکت پست با بیش از یک هزار دفتر دولتی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات ثبت نام بیمه سلامت و سایر خدمات اینترنتی و الکترونیکی می‌باشد.

بوداغی تصریح کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته با مسئولین بیمه سلامت، پیش‌بینی شده است در فاز بعدی، ستادی به منظور گسترش هرچه بیشتر خدمات مورد نیاز بیمه در واحدهای پستی تشکیل گردد.

ویمعاون فنی شرکت پست در پایان خاطرنشان کرد: با احصای خدمات و تدوین روش ارائه آنها، شاهد گسترش روز افزون سرویس‌هایی از این دست باشیم. 

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار