سخنگوی شورای صنفی نمایش:

پخش فوتبال در سینماها مشروط به کسب رضایت کتبی از پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان است/ سینماکارت‌خوان برای همه اقشار جامعه

پخش فوتبال در سینماها در زمان برگزاری جام جهانی مشروط به کسب رضایت کتبی از پخش‌کنندگان و تهیه‌کنندگان و صاحبان فیلم‌ها است.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به درخواست انجمن سینما داران مبنی بر پخش فوتبال در سینماها، شورا این موضوع را بررسی کرد و قرار شد پس از اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح نسبت به پخش فوتبال در سینماهایشان اقدام کنند البته این در صورتی است که پخش فوتبال تداخلی با نمایش فیلم نداشته باشد.
 
وی افزود: سینما داران وظیفه دارند نسبت به فیلم هایی که در حال نمایش هستند ضمن گرفتن مجوز به صورت کتبی رضایت صاحبان فیلم‌ها را نیز جذب کنند.
 
وی ادامه داد: این امر تابع نظر ذی نفعان(هم سینما داران و هم تهیه کنندگان) است و هردو باید مرتفع شوند زیرا به طور قطع هر سینما دار باید حتما از تهیه کننده و پخش کننده‌ی آن فیلم رضایت کتبی را کسب کند.
 
فرجی عنوان کرد: پخش فوتبال در سینماها بحثی است که اخیراً توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند به طوری که آنها رضایت نیز داشته باشند.
 
سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد: ایام خرداد زمان امتحانات دانش آموزان است و به طور تقریبی فروش سینماها کم است به این ترتیب فکر نمیکنم که به سینما داران ضرری برسد.
 
البته در این موضوع و برای اجرایی شدن آن، سازمان سینمایی به دنبال اخذ مجوز از نهادهای ذی صلاح نیز است.
 
فرجی با اشاره به بحث سینما کارت‌ خوان‌‌ها عنوان کرد: دکتر ایوبی دیروز گفت: برای این کار ابتدا باید سینما ها مجهز به سیستم کارتخوان شوند و بعد از آن این طرح در سراسر کشور و برای همه مخاطبان و برای همه‌ی مقاطع سنی اجرایی شود و بعد از آن جزئیات این طرح به اطلاع عموم مردم رسانده خواهد شد.
 
وی در پایان با اشاره به اعزام برخی از هنرمندان به جام جهانی برزیل خاطرنشان کرد: من اطلاعات چندانی در رابطه به این موضوع ندارم و برای اطلاع از این موضوع باید از خانه‌ی سینما به عنوان یک نهاد مطلع جویا شوید.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.