کمبود تخت بیمارستانی در کشورهای صاحب نام دنیا + تصاویر

کشور انگلستان با وجود تبلیغات فراوان در بخش سلامت خود با مشکلات عدیده‌ای در زمینه تخصیص امکانات پزشکی مواجه است که بیماران زیادی را دچار مشکل نموده.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، آمار‌ها نشان از وضعیت بسیار فاجعه بار میزان تخت‌های بیمارستانی در کشور انگلستان دارد.


گفتنی است، گزارش‌ها نشان می‌دهند که کمبود تخت‌های بیمارستانی در کشور انگلستان، به بالا‌ترین نرخ در سالهای اخیر رسیده و حتی از بسیاری از کشورهای اروپای شرقی مانند روسیه به لحاظ وسعت جغرافیایی کشور انگلستان تخت‌های بیمارستانی کمتری دارد.



بررسی‌ها نشان می‌دهند، کار‌شناسان هشدار می‌دهند، کمبود تخت‌های بیمارستانی به علت ازدیاد بیماران و همینطور نیاز به بستری بیماران حداقل به مدت یک شب بر اساس قوانین سازمان بیمه درمانی انگلستان به نام «‌NHS‌» می‌باشد.



کمبود تخت‌های بیمارستانی، بیماران را به شدت در معرض ابتلا به عفونت‌های بیمارستانی قرار می‌دهد که این عفونت‌ها می‌توانند سبب عود مجدد بیماری، قطع عضو و حتی مرگ بیمار شوند.

کار‌شناسان کاهش اختصاص بودجه در بخش سلامت بویژه ارتقاء تجهیزات پزشکی و همینطور افزایش نرخ بیماران را از جمله مهم‌ترین علل این معضل می‌دانند و به دولت انگلستان در این خصوص هشدار می‌دهند.


انتهای پیام/
برچسب ها: تخت ، بیمارستان ، انگلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار