طرح ملی "تلفنی حافظ قرآن شوید" به مرحله یازدهم رسید/ ثبت نام بیش از 100هزار نفری در طرح ملی حفظ قرآن

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: در حالی که متقاضیان این طرح تاکنون به 100 هزار نفر رسیده است، پیش ثبت نام و مرحله یازدهم طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید از امروز 3 اردیبهشت 93به مدت یکماه آغاز شد.

محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه  پیرو فرمایش مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن در سطح کشور  طر ح ملی حفظ تلفنی  قرآن برگزار می‌شود، بیان داشت:  در 10 دوره گذشته تاکنون بیش از یکصد هزار نفر از سراسر کشور و خارج از ایران متقاضی ثبت نام این دوره‌ها بوده‌اند  که کار آموزشی بیش از 30000 نفر از آنان شروع شده است.
 
 وی با بیان اینکه این طرح جدیدترین روش حفظ قرآن کریم در کشور است  که به صورت تلفنی و بدون نیاز به حضور در کلاس صورت می‌پذیرد تصریح کرد: این دوره‌ها در مدت زمان 2، 3 و یا 4 سال انجام می‌شود که علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم  پس از  دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی تحت آموزش‌های تلفنی استادان پشتیبان که عموما از حافظان کل قرآن هستند، قرار  می‌گیرند. همچنین در کنار این آموزش‌ها اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور با نام"صحیفه حفاظ" که شامل کتاب تمرین سعی، کتاب واژه‌نامه ، کتاب راهنمای حفظ هدی و لوح فشرده ترتیل کل قرآن کریم می‌باشد‌، برای سهولت حفظ قرآن به متقاضیان ارائه می‌شود.

محسنی کبیر در ادامه با اشاره به اعطای مدرک کارشناسی به حفاظ قرآن کریم افزود:  پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی سال 1375 ، افرادی که قرآن را حفظ مینمایند، می‌توانند با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیث را بدون تحصیل در دانشگاه دریافت کنند.
 
به گفته مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر  علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره می‌توانند هم تا تاریخ 3 خرداد 93 با شماره تلفن    66978001-021 تماس بگیرند  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.ehoda.com  مراجعه کنند‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار