نسل جوان ديده مي شود

بيوك ميرزايي كه هم در عرصه نمايش هاي راديويي فعال و هم از بازيگران باتجربه عرصه تصوير است، معتقد است: اگر جشنواره بين المللي راديو بر نسل جوان فعال در رسانه تاكيد و تمركز كند، انگيزه آنان در كارشان بيشتر ميشود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از كميته اطلاع رساني و تبليغات جشنواره راديو، بيوك ميرزايي بازيگر سينما و تلويزيون كه در جشنواره راديو هم عنوان بهترين بازيگر مونولوگ را از آن خود كرده است، با اشاره به فرصت سازي اين جشنواره گفت: جشنواره بين المللي راديو فرصتي براي شناخته شدن و شناساندن نيروهاي جوان است. نسل جواني كه در راديو كار مي كنند و شايد كمتر شناخته شده باشند. اما در قالب اين جشنواره مي توانند كارشان را محك بزنند و در معرض ديد و قضاوت ديگران قرار دهند.

وي دستاوردهاي جشنواره راديو را در گروي داوري و كارشناسي تخصصي آن دانست.

ميرزايي كه سريال "قهر و آشتي" را از شبكه يك سيما هم روي آنتن دارد، كاركردهاي جشنواره را در بخش نمايش هاي راديويي مطلوب ارزيابي كرده و ادامه داد: برگزاري جشنواره راديو در دوره هاي قبل باعث شد تا بسياري از همكاران نويسنده، كارگردان، بازيگر ما و كساني كه در ساير بخش هاي توليد نمايش هاي راديويي زحمت مي كشند مورد توجه قرار بگيرند. بسياري از جواناني كه الان دراين حوزه ها مشغول فعاليت هستند از جمله افرادي بودند كه در قالب همين جشنواره معرفي شدند و بعدها با نگاهي جدي تر به كارشان ادامه دادند. انگيزه شان بيشتر شد و با تشويق و تقديري كه از آنان در جشنواره شد پيشرفت كردند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار