چاله‌های خیابان را با این کوچولو بیابید +عکس

چاله یکی از دشمنان انسان است که در همه حالات حتی داخل خودرو نیز می تواند به نوع مشکل ساز باشد از این رو طراحان برای از بین بردن این مشکل دست به ابداع وسیله ای جالب زده اند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، یکی از مهمترین مواردی که بسیاری از دوچرخه سواران را تهدید می کند چاله های خیابان است که ناگهان در مقابل آن ها سبز شده و باعث بروز حادثه های سخت می شود.

عده ای از طراحان برای امنیت بیشتر دستگاهی را طراحی کرده اند که می تواند به شما در تشخیص چاله های خیابان کمک به سزایی کند. "Lumigrids" وسیله ای است که در مقابل دوچرخه یا موتور نصب شده و روی زمین یک صفحه مشبک را به نمایش در می آورد.



یکی از افراد این پروژه می گوید این دستگاه در سطوح صاف یک جد.ل کامل بدون مشکل را به نمایش در می آورد اما با رسیدن به سنگ یا چاله ای تغییرات در شکل جدول ایجاد می شود که چشم قابلیت کنترل آن را دارد و دوچرخه سوار متوجه می شود که در مسیر چاله ای وجود دارد.

این دستگاه در اندازه ای بسیار کوچک برای موتور و دوچرخه ساخته شده است اما ازآنجایی که خودروها نیز به این وسیله نیاز دارند گروه در حال کار بر روی دستگاهی با قابلیت های ویژه برای خودرو است.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر علی افسر
۱۶:۱۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۶
عالیه باید یک دونه بخرم
Iran (Islamic Republic of)
mohsen
۱۵:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
جالب بود
ولی حیف ک فقط تو شب ها کاربرد داره!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
این دستگاه بد بخت اگه توی ایران استفاده بشه از بس که خیابونهامون چاله چوله دارن. محلهای صاف مسیر رو نشون میده ، چون فکر میکنه وقتی همه مسیر خرابه پس اون قسمت مسطح مشکل داره .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام
گیرم مشکل چاله ها حل بشه، با این سرعت گیرهای وحشتناک و غیر استاندارد داخل شهرمان چکار کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
داود
۰۰:۰۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
برای بعضی از شهرامون باید دستگاهی درست کنند که راه صافو نشون بده.
Iran (Islamic Republic of)
سی آر هفت
۲۳:۵۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
یه سوال این تو ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
رضوی
۲۳:۳۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
اختراع جالبیه اما مسئولین شهر اگه کمی دقت کنند ، این همه چاله چوله جلو آدما سبز نمیشه که دیگه نیاز به این دستگاه باشه ،فقط با کمی دقت ، دلسوزی و نظارت بر کار پیمانکاران همین و بس .!!!
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۶:۴۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
لطفا در باره وسایل و امکانات روز دوچرخه با توجه به اینکه در فصل بهار قرار داریم نیز پست هایی قرار دهید به ویژه اخبار اینکه وارد بازار ایران شده اند یا نه