هتك حيثيت زن جوان در صفحه چت روم/متهم در منزل اش دستگیر شد

فردي كه به دليل انتقام جويي از يك شهروند اقدام به هتك حيثيت وي در صفحه چت روم اينترنت كرده بود توسط پليس فتاي شهرستان فلاورجان استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان گفت: در پي وصول شكايت زن جواني به اين پليس با موضوع هتك حيثيت در فضاي مجازي بررسي پرونده در دستور كار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت.
 
سرهنگ  حسن نيكبخت افزود:بلافاصله در اين خصوص پرونده تشكيل و با بررسي صورت گرفته در فضاي مجازي مشخص شد فردي با منتشر كردن آدرس و مشخصات شخصي شاكيه اقدام موجبات هتك حيثيت وي را فراهم كرده است.
 
اين مقام مسئول عنوان کرد: سرانجام بعد از انجام یک سری اقدامات تخصصی شبانه روزي و ويژه پليسي هويت و محل سكونت متهم در شهرستان نجف اباد شناسايي شد كه بلافاصله ماموران با نيابت قضايي به شهرستان مذكور رفته و دريك عمليات ويژه متهم را دستگير و پليس فتاي شهرستان فلاورجان انتقال دادند.
 
وی در ادامه اذعان کرد : سرانجام متهم در منزل خود دستگير و ادله ديجيتال وي ضبط گرديد و براي بررسي تخصصي به پليس فتا انتقال داده شد و متهم به مراجع قضايي معرفي گرديد.
 
اين مقام انتظامي با بيان اينكه فرد مذكور از آشنايان شاكيه است خاطر نشان كرد: متهم كه با ادله هاي ديجيتال و مستندات كاملاً علمي و حرفه اي پليس فتا روبرو شد به انجام عمل بزهكارانه خود معترف و علت اين كار را انتقام جويي از فرد شاكي عنوان كرد.
 
سرهنگ نيكبخت در خاتمه  اظهار داشت: پليس فتا با وجود كارشناسان خبره و مسلط به علم روز توانايي كشف هرگونه جرائم اينترنتي را دارند . ولي در همه حال توصيه مي گردد ضمن ارتقاي سطح علمي خود فريب افراد سودجو را نخوريد و هر گونه اخبار از طريق سه شماره اي 110 اطلاع رساني گردد.همچنين شماره 197و 116 آماده انتقادات و پيشنهادات در خصوص عملكرد پليس مي باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۱۷:۴۳ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳
کثيف پست
آخرین اخبار