مدير بازرگاني و برنامه‌ريزي قطارهاي شرکت رجا:

واگن "حمل خودرو" در مسیر اهواز-مشهد راه اندازی شد

شرکت حمل و نقل ريلي رجا ، واگن حمل خودرو در مسير اهواز - مشهد و بالعکس را براي تسهيل بيشتر امور متقاضيان سفر با قطار راه‌اندازي کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ،  مدير بازرگاني و برنامه‌ريزي قطارهاي شرکت رجا با اعلام اين خبر گفت : ظرفيت اين واگن در هر مسير 5 خودرو و قيمت بليت يک طرفه آن براي هر خودرو يک ميليون و 750 هزار ريال و بليت دوطرفه سه ميليون و 500 هزار ريال است. 

عليرضا سليماني با اعلام اين که خريداران بليت حمل خودرو حتماً نوشته هاي بليت را به دقت کنترل کنند و ساعت تحويل خودرو را در مبدأ در نظر داشته باشند گفت: خدمت جديد براي استفاده متقاضيان سفر با قطار از خودروي شخصي در مسير شهر مقصد است که از لحاظ اقتصادي نيز استفاده از واگن‌هاي حمل خودرو به صرفه‌تر و مهمتر از آن ايمن‌تر است.

وي خاطر نشان کرد: با اضافه شدن واگن حمل خودرو در مسير اهواز – مشهد، در حال حاضر اين تسهيلات براي مسافران در 14 مسير ريلي کشور ارائه مي‌شود.

مدير بازرگاني و برنامه‌ريزي شرکت رجاء اظهار داشت : خدمات حمل خودرو شخصي به همراه قطارهاي مسافري در محورهاي تهران – مشهد، تهران – شيراز، شيراز – مشهد، تهران – اهواز، تهران – تبريز، تهران – يزد، تهران – کرمان، اصفهان – بندرعباس، تهران – بندرعباس، يزد – مشهد، بندرعباس – مشهد، تهران – زاهدان، کرمان – مشهد و تبريز - مشهد ارائه مي شود .
وي تأکيد کرد: با استقبال هموطنان از اين خدمات، سرويس‌ها در مسيرهاي پرتقاضا اضافه مي شود و در صورت کاهش تقاضا  با توجه به هزينه‌ها مجبور به حذف واگن‌هاي حمل خودرو در مسيرهاي کم‌تقاضا خواهيم بود. 

سليماني گفت: هموطنان گرامي براي اطلاعات بيشتر در باره نحوه خريد بليت واگن‌هاي حمل خودرو در مسيرهاي مختلف، روزهاي حرکت، بهاي بليت اين نوع واگن‌ها و ... مي‌توانند علاوه بر مراجعه به سايت رجاء به نشاني www.raja.ir ، با سامانه اطلاع‌رساني و ارتباط با مشتري اين شرکت از طريق تلفن 1539 تماس بگيرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: واگن ، راه ، رجا ، شرکت ، حمل ، تهران ، اهواز ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار